Hockeyfreaket

100:e inlägget! :P

Kategori: Allmänt

Detta e mitt 100:e inlägg:P kan inte fatta att jag skrivit så många, känns som de va igår som jag skaffade den;P

Imon så är det skola igen, usch va segt!! Imon är näst sista lektionen me Inger me:( fy, hon får inte sluta!!:( kmr sakna henne som fan, Satkärringen kmr ta över hennes lektioner sen!!:(  man kmr ju fan ta livet av sig innan man tar studenten, särskilt om man ska ha massa lektioner med henne! usch jag kmr dööööö!!! Satkärringen kmr döda mig långsamt o plågsamt!!! Jag ska fan se till så att vi får Inger tillbaka!!

Idag på engelskan så va jag arg på Viveka o typ skällde ut henne o svor till henne med xD de va lite härligt faktiskt! xD
Efter skolan så skulle jag, Alma & Carro till Råslätt, men bussen fick typ motorstopp på Vipevägen xD men den startade litet tag sen igen så vi kom typ fram till skogskyrkogården, då gick vi till Ljungarumskolan o hälsade på Hampus, sen när vi vart där ett tag så åkte vi äntligen till Råslätt som vi skulle till först:P efter Råslätt så åkte vi tillbaka till skolan o träffade Lasse:P sen åkte jag & Carro in till stan, vi va först hos läkarn o sen gick vi på stan o väntade på Krille:P
sen ringde jag hem typ tre ggr o ändrade tid är jag skulle komma hem xD
Men jag kom hem vid fem tillslut:P efter det så har jag inte gjort så mkt,

Jag hittade inget på stan som jag hade lust att köpa, elr jag kollade väl inte sådär jättenoga heller, men jag har inte riktigt bestämt om jag ska köpa julklappar till alla än, men till Maja, mamma & pappa, o nån mer..
Men mkt mer blir det nog inte att bli! Så räkna inte med så mkt paket från mig! ;P

Imon så vet jag inte vad jag ska hitta på, jag är ledig på torsdag förresten;D härligt!!
Nån som har förslag på vad jag kan göra imon?! :)

Detta inlägget blev lite långt kände jag, men ibland så måste man ju få skriva av sig lite ;P

Men nu ska jag dra iaf, ni får ha det så bra folks:P

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Emma säger:

    Yes jag syftade på han!

    2008-12-17 | 11:11:34
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/
  • Maja säger:

    jag vet fan inte vad jag ska köpa till dej:/.. önskelista tack? o inte typ jävla Hummer, lyxvilla o sånt skit haha:P ne men det kmr väl nog gå bra förhoppningsvis;)

    älskar dej mest av alla sweetnose<3333333333

    2008-12-18 | 18:01:50

Kommentera inlägget här: