Hockeyfreaket

Booooooorrriiiiiinnnnggggg!!!!!! xD

Kategori: Allmänt

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där ?

"bara an drömma om att besöka ... "


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

min högtalare


3. Vad var det senaste du såg på tv?

hockey, brynäs-dif



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.

20.14



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

musik



6. När var du ute senast och vad gjorde du då?

gick från bilen tror jag



7. Vad tittade du på innan du började svara på den här?

min bok



8. Vad har du på dig?

fullt påklädd



9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

ja gjorde jag, det va om den där göteborgaren xD



10. När skrattade du senast?

idag



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

tavlor, affischer,klocka,hyllor typ



12. Har du sett något konstigt på sistone?

har jag säkert



13. Är du snygg eller?
 
ingen kommentar..



14. Vilken var den senaste filmen du såg?

såg lite på the girl next door hos Maja i torsdags



15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

ny dator, lägenhet, bil, hund (o nya skor xD)



16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

men då får dom ju reda på det



17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik, vad skulle du göra?

de vill du inte veta!



18. Tycker du om att dansa?

nja lite



19. George Bush?

bättre än Obama iaf!



20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

gillar inte barn,



22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

nja, trivs inte där de e varmt, men skulle vilja bo i Norge nåra år;P



23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Hahahahahahaha, tror inte att jag kmr till himlen xD





Kommentarer


Kommentera inlägget här: