Hockeyfreaket

:D:D:D

Kategori: Allmänt

Detta e världens bästa tisda i hela mitt liv typ!!:D jag kan typ inte sluta le!:D just nu så är det bara jag,Petra & lite Rasmus som vet om detta!:D och jag tänker inte avslöja nåt för nån förrän jag kmr till skolan imon;P haha,
känner att jag har "vågat" väldigt mkt på bara 4 dar typ:D jag e helt stolt över mig själv!!:D nu e jag verkligen i behov av att träffa Maja!!:D behöver verkligen prata av mig med henne! :D

Jag va hemma från skolan idag me, men jag hade faktiskt tänkt att gå idag, men när jag vaknade så va klockan 8.10:P pappa hade tänkt igår att jag skulle va hemma idag me.. och de va ju inget som jag tacade nej till direkt, men jag somnade om vid åtta o sov till 12.10, då va de bara fem minuter kvar tills jag skulle sluta skolan för dan:P
Så idag har jag läst ut mina böcker o lyssnat på musik, kollat på tv o suttit vid datorn..

Shit va glad jag e! Jag kan inte sluta le!xD

Innan så ramlade jag ur sängen!:O xD, de va Petras fel!!!!xD

Har inget mer att skriva för tillfället, hörs gott folk:P

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: