Hockeyfreaket

Fuck you !

Kategori: Allmänt

Idag så vaknade jag vid ettiden, elr pappa väckte mig rättare sagt, Helena väckte mig vid tio när hon ringde mig, TVÅ ggr ringde hon me!! ;P
Sen så somnade jag om o sov till typ halv ett-ett, gick inte o la mig förrän klockan va typ fem elr nåt, hahahaha o Petra e såå klen när det gäller att va uppe sent!! xD
Sen när jag gått upp o käkat frukost o fixat lite så åkte jag o mamma ner till Malin o dom o lånade deras Golf, för våran Saab kmr inte gå många mil till, det har börjat läcka i toppackningen o allt vatten som man häller i bara riner ut igen, även oljan har börjat läcka, om den går sönder så kmr vi inte ha nån bil längre, men pappa ska snacka me Leif på Holmgrens tror jag:P hoppas han kan fixa nåt då!
Iaf, när vi vart o lånat den så åkte vi till Nässjö en sväng, sen va vi där i typ en till två timmar, se åkte vi till Malin o dom igen o hämtade Saaben, sen åkte vi hem . Hemma så gjorde jag typ inte ett skit, va o myste lite me Zimon en sväng me , kärlek på det , <3

Idag så har jag en känsla av att det kmr bli många inlägg här xD men de kmr antagligen va för att jag kmr va så grymt uttråkad o inte ha nåt o göra, o för att jag e hemma såklart , vet inte om jag längtar till nyår direkt, det enda som jag egentligen ser fram emot med nyår är att jag får träffa Maja då! <3 annars så är det nog inget annat ,

Men nu ska jag väl hitta på nåt , bye bye so long ,
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: