Hockeyfreaket

Good day today!:D

Kategori: Allmänt

Dagen började inge bra, försov mig typ 40 minuter, men jag hann ändå:P
Adde va me bussen idag, de gjorde mig rätt glad:) för när jag ser honom så tänker jag på Rasmus, och av Rasmus så blir man ju jätteglad!;D
Dessutom så såg jag Rasmus massa i skolan idag!!!:D han hade värsta underbara rösten, så annorlunda men damn så underbar!;D haha,
Såg Hampus idag me:D Jag e förvirrad! vet inte vem jag gilar mest, men det löser sig väl tillslut.. gillar båda, men vet inte vem av dom jag ska satsa på:/ men men,

Nu vet ju mamma hur Hampus ser ut, och hennes reaktion vet jag inte om den betydde att han va okej elr va den betydde, för när jag visade han o sa, de e Hampus så sa hon ba:
- Jaha......

Jag skulle verkligen vilja veta vad det där JAHA betydde!!! när jag berättade för mamma o dom om han idag så sa jag att dom antagligen inte skulle gilla honom, när dom frågade vrf så sa jag att han hade tatueringar o så, men att han va så snygg i sina tatueringar!;D och då sa pappa:
-Nää fy fan! Det räcker med resande folket!!
Så då tänkte jag att jag inte skulle säga mer om honom till pappa, jag vet ju vad mamma o pappa tkr om tatueringar, men det skiter ju jag i!;) tatueringar e ju så grymt hett!!;D

Denna helgen så ska jag fan bara va hemma o ta de lungt! Jag ska inte till Jkpg elr nåt, bara vara hemma o uggla, mysa massa med Henna, Zakera, Twist & Valium!;) världens mysigaste!

Grattis till Vera idag me!:) O till Petra lite me då;P haha,

Just nu så har jag inget mer att skriva, men kmr antagligen skriva mer senare:P

Bye Bye So Long:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: