Hockeyfreaket

Hahahahahah xD

Kategori: Allmänt

Ni måste kolla in Petras blogg, hon har lagt in en del av bilderna från igår xD
www.petora.blogg.se
Hahahahaha xD

Jag älskar dessa underbara flickor! ;D <3
Med er kan man verkligen snacka om allt mellan himmel o jord typ, ni e helt underbara!

På måndag så ska jag in till stan o julhandla typ, måste hitta nåt vettigt att ha på mig på julafton o nyår!!
Sen kmr det säkert bli nån mer julklapp, måste hitta nåt till Maja! Önskelista tack? haha,
Sen kmr de säkert bli nåt till nån mer, typ till Carro elr nåt, jag kan ju inte handla till alla småungar, shit då kmr jag ju dels bli pank men jag kmr ha världproblem me att hitta nåt, i såna här lägen hatar jag att ha 8 syskonbarn!!:O xD
Palla barn liksom, dom e jobbiga!!

Ha de bra alla,
puss på er <3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Älskar dig med, men det vet du ju redan ;)

    2008-12-20 | 22:08:41
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Maja säger:

    Men ingen kan älska dej lika mkt som jag !!!:)<33333333333333333333333

    btw. har du inte köpt klart alla julklappar än sweet? haha det é ju fan snart jul!:P

    2008-12-21 | 12:52:37
  • Ida säger:

    svar till Maja:

    naaw:) älskar dig mest!<3333333333333

    haha nää jag har ju inte det, egentligen så skulle jag ju inte köpa nåt, men så kom jag på att jag måste ju köpa nåt till dig o mamma o dom:P

    vi måste ju träffas nån gång efter jul ju!:)

    2008-12-21 | 18:30:38
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/
  • Alma säger:

    Du kan få min önskelista fall du vill . ;) hööhöhö . Nä , jag är uttråkad . :(

    GOD JUL PÅREJ FÖRESTEN GOING ! :D

    2008-12-23 | 21:34:35
    Bloggadress: http://laama.blogg.se/

Kommentera inlägget här: