Hockeyfreaket

Helg!

Kategori: Allmänt

Denna helgen har vart bland dom tråkigaste på länge, har inte haft nåt att göra, har bara vart hemma och vart rastlös o bara suttit vid datorn o så har jag lyssnat på massa musik..
Typ bara pratat massa med Petra om massa saker, sen va faktiskt Frida inne i helgen me, de va ju inte dåligt;P haha,

Idag så följde jag me mamma till kyrkan, Hanna & Moa hade lucia.. Malin hämtade mig o mamma eftersom mamma inte kan köra än, vi va typ sist in i kyrkan.. Hahahahahaha måste vart världens största luciatåg asså!!:O xD haha, 5 pers va dom som va med xD haha, lite skrattretande faktiskt!! xD

Till Maja: Kolla på TheJesterRace på bdb, och den 6 december så ska du kolla på bild 2, du lär nog känna igen killarna på bilden, men kolla bakom dom!!xD haha så klockrent asså!! xD

Igår så va inte jag på hockeyn, har inte vart på över en vecka typ:O :/ Men imon ska jag gå igen!!:D de ska bli kul!
Då spelar dom mot Lhc, undra om folket kmr vara arga på Jämtin?! Allt jag vet är att jag kmr vara asförbannad på honom!! Jävla svikare!
Funderar fortfarande vem jag ska trycka på min tröja, funderar på antingen Beech #16 elr Laine #92, men ingen av dom kmr ju stanna särskilt länge i Hv så då kmr de bara bli onödigt att trycka deras namn, men får fundera vidare på det.. 

Hoppas mamma är färdig med maten snart för nu e jag hungrig!:P

Men nu har jag nog inte så mkt mer att skriva,

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Fia säger:

    haha tack för att du nämnde mig i din blogg..;)

    2008-12-07 | 17:05:02
    Bloggadress: http://fiaungen.blogg.se/
  • Maja säger:

    hahahhah men Ida, jag har sett bilden nu!!x'D

    hahaha, shit jag dör.x'D

    2008-12-08 | 13:06:34

Kommentera inlägget här: