Hockeyfreaket

Henna, xD

Kategori: Allmänt

Henna försökte sätta på Zakera innan!:O xD hahahahaha,
Nej, min hund är inte lesbisk!;P

Jag & Henna lekte innan, hon högg mig i armen så mitt armband gick sönder!:O :P men de har vart dåligt ett tag nu så de gjorde väl inte så mkt antar jag:P Hon morrade o högg som fan efter mig, o mamma ba:
-Men akta så hon inte hugger dig!
Men jag bara skrattade åt henne, för Henna hugger mig aldrig*host host* xD

Glömde skriva innan att jag träffade Erik på stationen, han e snäll han!:) Haha, jag lovar Erik att jag inte ska glömma det jag har lovat!;D

Chattar lite med Petra, hon & jag har fått väldigt bra kontakt!:D det tkr jag e väldigt bra, för med henne så kan man prata om allt med! det e bara en grej som hon gärna skulle få va mer intresserad av, men det skulle endast va ett + i kanten då;P och det skulle va att hon skulle gärna få va lite mer intresserad av hockey!!:P men notera att detta endast skulle va ett plus i kanten;P


Snart så ska jag käka lövbiff me klyftpotatis!MUMS!!:P jag e fan ashungrig, maten i skolan va ju inte den bästa direkt, en torr potatis me lite skagenröra.. men men, ikväll ska jag käka mumsig mat!;P

Vet fan inte vad jag ska hitta på ikväll, finns absolut inget som jag har lust att göra elr som jag kan hitta på att göra! och imon så har jag inget att göra heller! fan vilken seg helg! tidigare idag så såg jag fram emot en fri helg, men just nu så vill jag ha nåt att göra, hoppas de loggar in nån kul på msn! för just nu är det bara Petra som e rolig av dom som e inloggade! hoppas hoppas hoppas,
Usch jag e så fucking uttråkad! blir nog att kolla på massa filmer ikväll/natt, för kmr ju inte kunna sova, har inte kunnat sova ordentligt på flera nätter känns det som, på vardagarna så kan jag typ inte somna förrän klockan e tolv-halv ett liksom, o så ska jag upp vid halv sex typ o då är jag jääääätttteeee trött så jag knappt pallar gå upp, men får försöka ta tag i det o sova ordentligt! o på helgerna när jag får va uppe hur jävla länge jag vill så blir jag trött tidigt o typ somnar vid elva men sen vaknar vid tre igen:S usch fy o blä på det!


Detta e då min aggressiva hund!;D <3333


Hörs gott folk, puss på er ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: