Hockeyfreaket

Ich habe boring! xD

Kategori: Allmänt

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har så tråkigt så jag dör snart!! xD
Allt jag gör typ är att chatta med Petra, o de e ju kul!:) men ändå, jag har inget att göra!!
JAG VILL ÅKA TILL LISEBERG NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skulle typ kunna ge vad som helst för att få göra det!!

Idag så har det typ inte hänt nåt, jag har mest vart med Henna o vart sur på en viss person, elr den lilla tiden jag harvart vaken så har jag vart sur på honom, vet dock inte vrf eftersom han inte har gjort nåt mot mig direkt, men ändå, jag har all rätt att vara sur på han enligt mig! för han kan ju inte ha varit så trög så han inte fattat nåt, o har han inte fattat nåt så är han nog ganska blåst!!

Vill att Maja ska med mig till skolan snart igen för jag vill se hennes reaktion när hon ser Philip!! xD Hon blev ju typ helt förälskad i honom xD, hahahaha, men han e ju inte helt ful heller måste jag ju hålla med henne om, men det finns ju såna som ser bättre ut också! Rasmus till exempel;D hahahahaha,

Jag har inte så mkt mer att säga, ni får ha det så bra:)

Puss på er<3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Du har all rätt i världen att va sur på den lilla jäveln :P

    2008-12-15 | 14:57:28
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Maja säger:

    haha, Philip:D:D<33;)

    2008-12-16 | 20:08:07
  • Maja säger:

    haha, Philip:D:D<33;)

    2008-12-16 | 20:08:53
  • Ida säger:

    Till Maja:

    haha, din nya kärlek!;D <33

    2008-12-16 | 22:21:32
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: