Hockeyfreaket

Ingen rubrik!

Kategori: Allmänt

Jag e verkligen på världens bästa humör nu!!:D Detta har verkligen vart en toppendag!:D
Imon så ska jag till skolan iaf har jag bestämt för jag behöver verkligen prata av mig!xD särskilt med Petra!:D jag & Petra kmr väldigt bra överens och det är väldigt lätt att prata med henne:) och det kan jag me Frida också för den delen, i lördas med dessa tjejor vart den bästa!:D träffade underbart folk o massa!:D kan verkligen inte sluta tänka på den:D men nu tänker jag bara på det som hände idag!!:D det va det bästa jag vart med om i hela mitt liv!!:D Rasmus va ju så snäll!:D
Haha xD tkr de e lite kul att de inte e nån som fattar va de e jag skriver om, förutom Petra o jag då;) xD haha,

Tänkte efter skolan imon om jag får o hon vill att jag ska gå hem till Maja för att lämna hennes kamera och sen för att jag behöver prata med henne!:) <3 

Chattar lite med Petra just nu, har inte så mkt annat för mig.. vi snackar om massa kuliga saker:P xD och det massa innebär typ killar, killar,killar,killa,killar,killar!xD hahahahahahahahahahahaha, xD
Petra é så söt när hon inte vet vad hon ska svara till olika människor o massa!xD haha,


Världens sötaste!<3

Men nu har jag inget att skriva mer, ska nog kolla på tv elr nåt..

/Pussar<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: