Hockeyfreaket

Julafton ,

Kategori: Allmänt

Jag & mamma kom hem från mormor & morfar för en stund sen, pappa följde inte med efters om Twist snart ska ha valpar, hon värsta flåsar nu o håller på så antagligen blir det inatt elr imon nån gång, usch jag vill inte att hon ska ha valpar igen för valpar e så små o jobbiga!

I julklapp så fick jag:

- biljetter till Hv resten av säsongen, inkl. slutspel av Helena, Matthias, Marcus, Eva, Peter, Leah, Olivia & Lowa  
- guldboken av Malin, Johan, Hanna, Moa & Albin
- presentkort på InterSport 400kr av Mikael, Johanna & Carro (NYA SKOR!!;D)
- tröja från Gina av mamma & pappa
- Hvtrosor av mamma & pappa
- 300kr av mormor & morfar

Jag blev så glad för biljetterna att jag började lipa typ, kramade om Helena som faan!!;D
Det va inte så mkt, men jag e jävligt glad över sakerna som jag fick, för dom kostade desto mer!!:D
Så ett jävligt stort TACK till alla!!!:D
Fick ju ett linne på morgonen av mamma & pappa med som jag har på mig nu:)

Så nu sitter jag här i min ensamhet o lyssnar på Takida<3 vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, trodde inte att det skulle va nån inne på msn idag bara för att det var julafton, men där hade jag tydligen fel:P

Aja, de va allt för mig just nu, ha de bra alla!
Puss Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: