Hockeyfreaket

Måndag.

Kategori: Allmänt

Hemma o sjuk idag, har ont i halsen o hostar och allt det där som man e när man e förkyld typ..
Har inte gjort sådär jättemkt idag, mest myst me hundarna o kollat på tv..
Ikväll så är det hockey, vet inte om jag får gå på den:( vill gå!! men har ingen att gå med heller så vet jag inte hur det blir.. antar att det blir att va hemma o sitta framför datorn o följa matchen på nätet.. om man inte har den turen att den går på tv, men de e ju ingen risk! Igår så hade jag ingen lust alls att gå på matchen idag, men nu så vill jag gå bara för det!:/ fan också!!!!!:(

Det enda positiva med denna dagen va ju att dom hittade mina borttappade busskort på bussen så nu är pappa och hämtar dom, fan va skönt att få dom tillbaka, för har ingen lust att betala nya kort!

Sitter o lyssnar på massa härliga HV-låtar nu:) och tänker på hur jävla kul man har på alla bortaresor med alla underbara människor!:) det e verkligen nåt speciellt med hockeyfolket!;P haha, dom e så naturliga elr vad man ska säga, dom e helt underbara!!
Längar som fan till invasionen i Sthlm den 31 januari -09!!:D vill verkligen att det ska vara snart!! ska bli så grymt kul!!:D
Jag tkr att alla som har möjlighet att följa med ska följa me!!:D mer människor, mer kul!;D så anmäl er för fan!:P
 

HV71<33333

Vet inte vad jag ska hitta på resten av dan, vill verkligen på hockeyn, men tror ju inte att det blir nån hockey så då blir det väl att kolla på tv elr film elr nåt..

Hörs kanske senare..

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: