Hockeyfreaket

Julafton snart!

Kategori: Allmänt

Nu är det inte långt kvar tills det e julafton då:P
För ca 20 minuter så färgade jag mitt hår:P Äntligen!! :D
Sitter i köket o väntar på att jag ska tvätta av mig ansiktsmasken:P sen å ska jag käka julmat!:P mums!!

Idag så gjorde jag en plantering och ett mosshjärta till mamma med:)
Tidigare idag så fick jag nåt allvarligt dampryck xD jag slet tag i dammsugaren och dammsög hela huset o sen tvättade golvet o sen på med mattorna, mamma bara skrattade åt mig, men vafan jag ville ju bli färdig med städningen och få bort dammsugaren ur min sikt så jag gjorde allt städjobb idag åt mamma, det vart ju hon glad för:P

Så nu har jag absolut inget att göra mer ikväll, elr jag måste gå iväg nånstans sen för mamma ska slå in mina julklappar:P jag har blivit lovad sovmorgon imon också!;D härligt!!

Men nu måste jag sticka o tvätta av masken, hörs senare folks.
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: