Hockeyfreaket

Tisdan planerad redan ;P

Kategori: Allmänt

Nu är hela tisdan planerad då:P

9.00- gå upp, käka frukost, klä på mig o sminka mig, packa ner biljett o tröja
9.45-10.00- åka hemifrån ,
11.00- mamma till sjukgymnasten ,
12.00- färdig förhoppningsvis där ,
13.00- jag till ögonläkarn ,
ca, 13.40- möta Petra & Frida på stan elr A6 ,
sen gå på stan me dom hela dan typ, käka på restaurang me:)
ca, 18.00- till Kinnarps, möta Becca där!!:D:D<3
19.00- hockey, Hv-Modo ,

Efter hockeyn hämtar pappa mig, dan efter får jag träffa Petra & Frida igen för då är de nyår!
Får även träffa min efterlängtade Maja då!!!:D:D<3333

För en gångs skull så tkr jag att de e rätt skönt att ha dagen planerad, ser dock inte fram emot att gå upp så fucking tidigt!! Kmr ju va helt död på hockeyn!! xD  hehe ,

Kommentarer

  • Petra säger:

    Du börjar bli ett kontroll freak, precis som jag ;)

    2008-12-29 | 03:03:54
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: