Hockeyfreaket

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Långdag i skolan idag, segt!:/

Jag har vågat massa saker på mindre än en vecka!:D de e fanimej rekord!!;D o det e bara kompisar som vet vrf jag e så glad;P haha, mamma o dom frågade mig häromdan va de va med mig, jag fattade inget, sen så undrade dom vrf jag va så glad, då började jag bara skratta, så när dom försökte få kontakt med mig så skrattade jag bara typ xD hahaha,

Idag va jag,Frida & Petra på Peset, de va inge kul! Man kände sig helt fel ute, man ville bara "hem" till Bäckadal igen;P jag skulle verkligen inte trivas om jag gick där, bara massa lustiga människor ju, o inte en enda snygging heller!!:O vilken skandal!!;P all snyggingar går på Bd ist;D

Jag e blööt!!!:(   xD fy fan vilket asgarv de blev! MEN jag pekade faktiskt och tittade ner på min sko!;P xD haha,

Jag kunde typ simma i mina skor idag, har gått runt med blöta fötter hela dan typ, mysigt värre asså!;) haha,
måste verkligen köpa nya skor snart, elr så får jag väl fixa dom med silikon elr liknande, får se va pappa har;P haha,

På lördag så blir de inget Gbg, så då blir det antagligen till Kaxholmen igen, elr vet inte riktigt om vi ska va där än, vi ska inte va hos mig iaf, det har jag bestämt bara för jag kan inte ta hem så många, o i synnerhet inte när pappa ska va hemma. men får se hur det blir,

Sitter o kollar i skolkatalogen nu, kollar på snyggisen nr.1!;)

Har inget mer att skriva nu, hörs gott folk,

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: