Hockeyfreaket

Fredag.

Kategori: Allmänt

Idag så va de jobbig dag i skolan, jag hade feberfrossa!:/ med det menas det att jag frös men ändå svettades som en idiot typ.. så jävla jobbigt, ändå så tvingade jag mig till skolan idag..

På bussen hem idag så hade jag sällskap av Erik, han e ju riktigt trevlig den människan!;D haha, vi bytte ju telefonnr o allt;P vi snackade om allt mellan himmel o jord typ, ska åka o besöka han i Värnamo sa han!xD aa visst, åka till Värnamo, nja de e nog inget för mig:P haha, men är det nån som vill så vrf inte liksom, i hans klass så gick det 28 killar!;O värsta paradiset ju!;) haha,

Idag va de så klockrent när vi skulle åka från skolan med Inger, det va jag,Petra,Frida o Alma tror jag, när vi skulle svänga ut från "vändplanen" så kom Oliven, så då typ halvskrek jag det till Petra som satt fram o så pekade jag me, sen när vi va typ jämte dom så tutar Inger o jag & Frida vinkade!xD fy fan vad vi skrattade!!x'D å Oliven och hans gäng typ stannade till o såg ut som ett par frågetecken, hahahahahahah xD fy fan va jag skrattade!!! xD
Så nu ska jag & Frida börja vinka till han varje gång vi ser han bestämde vi bara för att mobba Petra!xD

Imon så blir det museet mellan 16 & 19, segt! efter det så ska jag till Kaxholmen o Frida:) väligt nyfiken på hur det ser ut hos henne!;P

Idag när jag kom hem så sa pappa att han städat mitt rum!!!!!!!!:O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!! va min första tanke då! så när jag gick upp till rummet så va allt upp o ner vänt typ, men han hade inte rört min lagerhylla, för det fick han inte! så den har jag städat o dammat i fler timmar, jaa jag vet att jag städar i slow motion, men va fan! behöver ju inte stressa ihjäl mig!;P skruvade även fast bokhyllan i väggen, o så bråkade jag med eluttagen massa ggr:P haha, men de gick ju bra, e ju inte död iaf;P hehe,

Petra höll på att skada mig idag me!!:O när vi gick ner för att hämta våra jackor o de innan vi skulle dra första gången till museét så satt Hampus i soffan när vi kom ner, jag såg ju att han satt där men de trodde inte hon så hon typ hoppar in i mig o typ bara: HAAAAAAAAAAMMMMPUUUUUUSSSSS!!!!!! han satt ju där!!!!!!!!
asså hon e fan inte klok när det gäller Hampus!! xD hon typ ler o skrattar o massa, xD hahaha, medans jag e helt lugn typ;P hehe,

Har nog inget mer att skriva nu, om jag kmr på nåt att skriva om senare så kanske jag gör det;P

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: