Hockeyfreaket

Hajtanden!:D

Kategori: Allmänt

Jag har tråkigt, chattar lite med Petra, vi snackar om massor!! massa me roliga o tråkiga saker..

Idag så hade jag egentligen velat va me Maja, men då så skulle hon till Jkpg me Elin först o sen kunde hon inte på kvällen heller:/ måste verkligen prata med henne!:) Har ganska mkt att berätta, och det hade hon visst också:P ska bli gött att höra massa skvaller!;) vi har ju liksom inte träffats på flera veckor typ o de e jättesegt!! innan så sågs vi typ varje dag, det kunde räcka att bara synas i skolan, men nu syns vi ju inte där o då finns det inte mkt tid över till att synas efter skolan heller eftersom jag kmr hem så sent varje dag typ:/ och det hatar jag!! för jag hinner inte göra nåt!! de e så irritterande!

Jag vet fan inte vad jag ska göra, jag är så uttråkad! Känner inte för att kolla på film elr tv, jag längtar tills jag ska gå o lägga mig o sova.. men nu e de alldeles för tidigt för mig att sova för jag kmr bara att ligga i sängen o glo rätt upp i taket typ o tänka på massa saker som gör ännu mer så att jag inte kan sova, så då är det bättre att jag sitter vid datorn tills jag blir så trött att jag inte orkar göra nåt längre!xD haha, jag e så smart asså! ;P

Jag har fan massa sår på mina fingrar!:S dom blev typ när jag städade elr nåt, annars e de nån osynlig människa som kmr o skär på mina fingrar!!:O xD

Och jag är så stolt över mig själv just nu asså!:D:D:D

Har inget mer att berätta nu, så hörs väl imon elr nåt:)

/Pussar<3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Du ska va jätte stolt över dig själv :D

    Skulle aldrig våga göra så :P

    2008-11-29 | 11:15:41
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Ida säger:

    jag är jättestolt över mig själv!!:D kan inte fatta än att jag faktiskt vågade göra det!!:D

    2008-11-29 | 13:21:01
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: