Hockeyfreaket

Helgen.

Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle skriva lite om helgen som varit,

I fredags så kom Maja till mig:)<3 vi kollade på massa skräckisar:P
Maja hade med sig en film, Dead Silence,typ gjord av skaparna av Sawfilmerna.. Filmen tyckte inte jag om, för jag fattade typ inget:P Sen somnade jag typ vid två, vaknade vid tio typ, gick och fixade lite saker och sen väckte jag Maja;P
Sen vid två så åkte vi in till Jkpg för jag & Maja skulle på hockeyn, och Hv vann matchen!!;D Tänkte jag skulle skriva lite om allt roligt som hände;P hehe,
Först så va det typ en kille som armbågade mig i huvvet och han typ klappade mig på axeln och ba: Oj förlåt det var verkligen inte meningen!! Och jag typ lite yr ba: Nääe men de e lugnt..
Sen när andra perioden började så va några killar lite sena upp och då skulle dom tränga sig förbi oss, och då kom Bubba och skulle ta sig förbi oss! Och dom som vet hur han ser ut kan ju bara gissa hur det gick!xD haha,
Och Habo skulle typ slå till honom, det va bara det att han missade hela Bubba typ och träffade mig, i huvvet denna gång också!xD Haha, han typ tog tag i axlarna på mig precis som om jag inte skulle svimma elr nåt;P och så typ sa han massa ba: Oj förlåt det va verkligen inte meningen!! Och jag typ ba: Men de e lugnt!(igen) Och han typ  på mina axlar och ba: Är de verkligen säkert det? Det va verkligen inte meningen!!
Och då sa jag typ för tredje gången att de va lugnt!xD
Och innan han ställde sig upp ordentligt på pallen igen så fick jag en klapp på huvvet;P haha,
Haha sen gnuggade han hela mitt huvve med en ballong!x'D haha fy fan vad jag skrattade och mitt hår stog åt alla håll kan jag lova!!xD haha, och alla ville typ "ta" på det;O hhahahahaha,denna matchen kmr jag att minnas mkt länge!!! ;D

Sen fixade jag & Maja biljetten till Stockholm me:P och den ska jag lyckas hålla reda på i typ 3 månader!:O :P haha lycka till säger jag ju bara!;P Vi ska åka med buss 1:P om dom får ihop det så ska det nog bli ca 10 bussar!:O:P mäktigt i såna fall om dom lyckas med det! tänk er 500 hvfans som invaderar Hovet!;P hehe,

Sen efter hockeyn så tog jag & Maja bussen till Idas park och sen blev vi hämtade av Eva där.. Sen käkade vi när vi kom hem till dom och så frågade Peter mig vad jag önskade mig när jag fyllde och då sa jag att jag helst ville ha en tatuering, men mamma och dom är ju mitt största problem:/ så snackade vi om det typ ett tag och han ba: men mer då?
Och då sa jag: jaa jag skulle ju gärna vilja ha en tungpiercing. Och då började vi snacka om det och sen massa shit, och då kläckte Peter att han kunde ju vara in målsman!xD haha.. För Peter har ju både tungpiercing och tatuering!!:P
Och sen sa han typ helt allvarligt ba: -Men om du får göra nånting av det så följer jag med dig! Bara så att du vet..
Och jag typ tänkte för mig själv ba, okeej du verkade ju allvarlig så nu ska jag hem o snacka med mamma o dom;) hehe,
Sen när vi vaknade idag så typ käkade vi frukost och sen så slappade vi lite och sen åkte jag, Maja & Eva iväg en sväng, och vi va lite varstans, pallar inte skriva allt:P sen hämtade vi Lowa o Leah och så skjutsade Eva hem oss, och när jag kom hem så hann jag väl typ va hemma 5 minuter innan det blir helt fucked up:/ men men..
Och sen har jag typ slappat resten av dan, bakade kladdkaka me förresten:P mums!;P

Imon är det skola igen, och det ska faktiskt bli rätt kul, rätt segt att gå hemma en hel vecka.. Men framförallt kul att träffa alla igen!:)

Men nu ska jag försöka sova lite, ska ju upp vid 5.20:S:/ det e typ enda nackdelen med skola, att man måste gå upp så förbannat tidigt!! men men, trivs ju toppen i skolan så då blir det att man går upp frivilligt;P

Sov gott alla människor:)

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: