Hockeyfreaket

Hockey!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag i skolan och väntar på att Frida & Petra ska sluta sin historia, för idag så ska Frida med mig på hockeyn!!:) det ska bli grymt roligt att gå med Frida på hockey, och det ska bli kul att äntligen få gå på hockey igen!!:D

Idag när vi slutade så hämtade mamma o dom mig, vi drog iväg ner till stan där jag köpte min nya jacka och en ny mössa, som e helt underbar!;) det var bara det att pappa blev helt chockad när jag sa att jag hade köpt en mössa som jag tänkte använda "ute" xD haha, jag e ingen sån person som använder mössa egentligen, men nu sitter jag här i skolan med mössan på;P hehe,
efter det så åkte vi till Maxi o handlade, vi var fan där i 1½ - 2 timmar!:O :P haha, jag körde runt mamma i en rullstol. det var roligt;P hehe.. sen efter det så åkte vi till nån leksaksaffär vid jula och köpte en grej till Marcus när han fyller år:P sen skjutasade dom upp till mig skolan, och nu ska jag sitta här i ca. en timme och vänta på dom.. innan så kom Viveka då gömde jag mig! xD haha, har fan ingen lust att snacka med henne! hon e ju helt störd i huvvet!!!!

Jag vet fan inte vad jag ska hitta på mer än att sitta här framför datorn och uggla, kan ju inte spela biljard med mig själv precis;P haha,

Ikväll hoppas jag på att det blir tre poäng för Hv!! Annars så blir jag sur!! Men vi är ju vana vid att se dom förlora nu, men det ska det fan bli ändring på! Det ska jag fan se till!! Dom kan ju inte bara åka runt som ett par gamla kärringar och tro att dom är jättebra bara för att dom vann SM-GULD för typ flera flera månader sen, men nu är det ju fan ett helt annat lag som dom ställer upp med! Nu måste dom verkligen börja fatta att det är allvar det här, och spelarna visar ju fan ingen uppskattning när man stödjer dom och försöker heja fram dom, det är knappt man får en blick upp mot läktarn ibland, och när vi inte får det, då är det fanimej nåt som är fel! För förra säsongen och många säsonger tillbaka så har dom kollat upp på läktarn och ibland vinkat till som ett tack för stödet, men det fårr man fanimej inte längre!!

Kände att det blev lite många klagomål där, men vad fan! Jag är så trött på det här nu, att dom inte uppskattar oss längre! Och tv4 har börjat kalla oss för rasister och massa skit, men vi står upp för vilka vi är!!! NBS!<3
Hoppas dock att Liv kommer tillbaks snart!!

Hörs senare gott folk! Bye bye people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: