Hockeyfreaket

Måndag.

Kategori: Allmänt

Fick bara sån lust att blogga lite, men jag har ju fan inget att skriva om!:/ För det är inget viktigt/roligt elr nåt som har hänt i mitt liv, skulle ju kunna skriva om i fredas, men det känner jag verkligen inte för!!

Idag efter skolan så drog jag,Emma o Frida ner till stan, vi gick till Donken, Emma köpte kaffe, Frida köpte glass o jag köpte en hamburgare för tio kronor:P sen drog vi till bussen, o Emma ner till stationen.. Jag hatar att hoppa på vid stationen för det är jämt så jävla fullt på bussen vid tre, men iaf, jag fick åka baklänges, som jag hatar!! Vid Rosenlund så hoppade det på massa ungar, jag kände igen en av dom, det visade sig att jag hade rätt för det va Carro o hennes fjortisgäng som kom på bussen;P haha, Carro såg inte mig förrän vi hade åkt en bit, sen kom hon fram till mig så snakade vi lite, hon hade gjort slut med Olof(igen;P) haha, Sen i Lekeryd så hoppade Carro av, då blev jag ensam, men när jag satt där i bussen och väntade på att vi skulle åka igen så kollade jag ut, och gissa vem jag ser på busshållplatsen på andra sidan gatan?!:O Rasmus!!:D<3 Honom har jag fan inte sett på flera veckor!!:/ Men så komn jag ju på att Carro visste ju inte vem Rasmus va, så då va jag snabb o ringde till Carro och förklarade vem han va och var han satt o massa, så hon fick väl se lite av han iaf;P haha,
Jag blev massa massa glad när jag såg Rasmus idag, så då antar jag att det är han som jag gillar mest av dom två!:)<3 Annars så hade jag väl inte reagerat som jag gjorde antar jag, men jag tkr att Rasmus verkar mkt bättre än Hampus, men vet ju inte eftersom jag inte har snackat med nån av dom än... Men snart jävlar, då ska jag ta klivet och säga nåt till antingen Rasmus elr Hampus, men svårt att säga nåt till Rasmus nu, han har APU denna veckan:/ men nästa vecka så kmr han tillbaks till skolan;D hehe,

Idag när Frida hade dragit iväg och jag väntade på min buss så kmr Petras "kärlek" Spike;P Han gick typ fan rätt in i mig;P haha, hade det vart Petra så hade hon nog fan dött! xD haha,
Såg värsta värsta snyggingen på stan idag me, han jobbade vid bron nere i stan, OMG va snygg han va! Fråga Frida så får ni veta;P hehe, Frida förstod direkt när vi gick där och jag började vem det var som jag menade:P haha xD vi börjar visst känna varandra rätt bra nu,
Våra kommentarer va ju bäst asså! xD och Emma hon fattade inget(som vanligt;) haha xD

Ida: -Han mellan två lakan hade ju inte vart fel!;)
Frida: -Men varför just mellan två lakan?
Ida: -Nää men det behövs ju inte,
Frida: -Man kan ju bara ha ett elr inget alls!
Ida: -Jaa elr så tar man han på köksbordet!;)
Sen så blev det bara ett enda asgarv! x'D
Jaa detta va bara lite av vad vi sa, men ni förstår ju säkert hur det lät;P xD

Men nu är jag alldeles tom på vad jag ska skriva, får se om jag skriver senare elr om jag skriver en annan dag,

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Petra säger:

    HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH! på köksbordet xD klockren xD

    2008-11-17 | 20:55:26
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hahahaha xD klart den va klockren, den kom ju från mig;) haha xD

    2008-11-17 | 21:57:02

Kommentera inlägget här: