Hockeyfreaket

Skolan!

Kategori: Allmänt

sitter i skolan nu, börjar inte förrän vid 13.45 elr nåt, fan va segt!!
Alma ligger just nu i soffan o sover med massa killar runt sig:P haha x)
När dom kom så sa dom ba:
-Jaa de e ledigt! Haha, de ligger ju nån där ju, fan va gött!xD
det lät faktiskt lite kul, jag funderade först på att väcka henne, men sen så ångrade jag mig, tur att det inte var jag som låg där o sov!!;P

Efter skolan så ska jag o Alma på stan elr nåt o så ska vi käka me, sen så ska vi på hockeyn, Hv-Frölunda, det ska bli kul att gå på hockey igen!:) hoppas att Hv vinner idag! man har gått hem många gånger från hockeyn denna säsongen och vart besviken, så dåliga har dom varit! hoppas att det blir bättre snart!

Pappa ska hämta mig efter hockeyn idag, fan va gött att få komma hem, inte vart hemma sen tisdagsmorse!:/ så ska bli skönt att komma hem nu!:)

vet inte vad jag ska skriva mer nu, men kanske hörs senare ikväll elr nåt.. bye bye so long

Kommentarer


Kommentera inlägget här: