Hockeyfreaket

Söndag.

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit här på ett tag, men har liksom inte känt för det.. Men tänkte att jag skulle skriva lite om min helg och så:P

Fredag:
Skola, Plåt&Svets kom in till oss. Jag & Petra skulle va tsm när man skulle hjälpa killarna, vi fick hjälpa Philip,Jimmie och Christoffer, och dom va ju snälla;P Men Petra hjälpte mig ju inte när dom frågade saker! Hon typ bara stog och tittade på:P men de gjorde inte så mkt, dom va så snälla;) hehe, 
Tänkte jag skulle frågat Hampus me,men de blev aldrig av..Men frågade han senare sen iaf:P Så nu vet jag vilken;)haha,
Och rasten vi hade innan Y-ämne lektionen så såg jag Rasmus:)<3 
Efter lunchen så hade vi matte, fick IG på mitt matteprov.. Men det var ju inget ovanligt!! Fan nu måste jag skärpa till mig med matten och inte få IG!!!
Sen när jag,Alma & Emma tog 10an ner till stan så va Thomsen och hans jävla nötter till kompisar på bussen, så då typ kastade Thomsen den där människans keps på mig & Alma hela tiden! Fan va jag önskade att jag kastat den längre bak! Då hade han fan fått gå och hämta den själv! Men men,
Sen gick jag & Alma en sväng på stan, vi provade mössor:P sen gick vi till Jocke på EB Games.. Så då stog Alma och spelade nåt, och sen gick vi till bussen..
När jag kom hem så var jag tvungen att stryka:/ och fixa massor me saker, bara för att jag va astrött så fick jag massa grejer att ta hand om.. Sen på kvällen så blev det att kolla lite på Idol, fan vad jag hatar den där jävla äckliga bögen Kevin!!!:@ han förstör ju hela programmet!!!!!! Lars åkte ur Idol, tkr alla tjejer och Kevin kan åka ut så att det är vettiga människor kvar sen!! Men aja, så länge inte Robin,Robin & Johan åker ur så kan jag fortfarande kolla på det, men om dom skulle åka ut så ska jag inte fortsätta kolla på Idol! Bara för att Kevin-aset är med!!!
Det va nog det som hände på fredan..

Lördag:
Vaknade vid 10 idag, vid elva skulle vi på dop.. Segt! Jag hatar att gå till kyrkan!! Sen efter det så skulle jag med mamma på nån jävla auktion:/ detta hade också med kyrkan att göra! Fuck vilken seg lördag jag hade!!
Tur att Elin va där, så man slapp va helt själv bland alla gamlingar!
Sen drog vi hem, hemma gjorde jag typ inget, nördade vid datorn och lyssnade på musik..
Men tänkte jag skulle skriva om vad Malin berättade när hon kom på morgonen, jag skulle visa henne Rasmus, då kmr hon och säger att Annelie(Addes mamma!) har berättat för Rasmus att hon vet en tjej som tkr han e snygg och som gillar honom!!:O Då hade han typ fått värsta rycket och typ börjat "hoppa" omkring o ba:
Vaaaa?!?!:O Nä men fy va pinsamt att det e nån som tkr jag e snygg!
Han hade typ blivit helt chockad och massa, men han behöver ju inte tycka det e pinsamt! Det e ju mer pinsamt för mig!!
Men ändå lite kul att han fick en sån reaktion:P hehe,

Sen vet jag inte vad som hände mer på lördagen.. 

Söndag: Än har det inte hänt så mkt, inte mer än att pappa redan skällt på mig för att jag svarade lite kaxigt tillbaka.. 
Men när jag sitter och käkar frukost vill jag gärna vara ifred!! Men det fattar tydligen inte han, så då blev han tjurig på mig och började snacka massa om att jag skulle få ta moppen till bussen ist och massa skit! Men det där snacket har man ju hört förr, och skjutsar han mig inte imon så blir jag ju hemma från skolan, för jag har då fan inte tänkt att åka moppe i minusgrader för att komma till bussen! Särskilt inte när han går hemma som en idiot och bara glor!! 
 
Vet inte vad som händer annars idag, blir väl att glo på film och slappa.. 

Vet inte vad jag ska skriva mer nu, bye bye folks.. 

/Puss Puss<3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: