Hockeyfreaket

Söndag.

Kategori: Allmänt

Idag så har jag vart hos syster, dit kom alla andra syskon, förutom Micke.. För han skulle skjutsa Carro till Växjö.
Vi skulle fira alla oss som fyllt år, jag fick en kofta och en ny matchtröja!:D:D:D:D helt jävla överlycklig över min nya tröja!:D vet inte riktigt vems namn jag ska trycka nu, blev rätt förvirrad efter att Jämtin svek som han gjorde, men funderar på att trycka Beech, men har inte riktigt bestämt mig än..

Kan inte sluta tänka på gårdagen! Den va så jävla rolig! Tänkte sen att det skulle bli pinsamt att möta han imon, men sen kom jag på att vi ska ju vara ensamma me 3:orna imon:/ bara för att vi måste städa o förbereda inför lörda:/ vill inte!!!

Och på onsda så ska jag nog åka till Ullared me Helena & Eva:) har typ inga pengar, får snåla lite på mitt barnbidrag:P hehe,

Usch vill inte till skolan imon! BLÄ på dom!!!!!!

Sitter o lyssnar på Metallica nu:) va ett tag sen jag lyssnade på dom, deras musik kan man lyssna på i stort sett när som helst! Så grymma är dom! Vill verkligen på deras konsert i vår, men har ju inga pengar så jag kan gå på dom, och sen finns det ingen som vill gå på dom med mig:( BLÄ!!

Ikväll så vet jag inte vad jag ska hitta på, ska nog kolla på Miami Ink nu och avundas alla dom som har/får tatueringar av Ami o alla dom!:/ Jag vill också ha!!!!!!!!!

Men nu ska jag kolla på tv, kanske skriver senare elr kanske ett inlägg imon..

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: