Hockeyfreaket

Allmänt tråkigt!

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen så tråååååååkiiiiggtttt!!! 
Jag vet inte vad jag ska göra,  jag har ingen lust att kolla på film, för det e så jävla uttråkande att kolla på de, jag har ingen lust att kolla på tv heller för det e så jävla dåliga program! Och jag har inga böcker kvar som jag kan läsa för jag har läst ut alla böckerna nu:( får väl läsa om nåra böcker elr nåt;)
Sitter och lyssnar på Takida nu:) det va ett tag sen jag lyssnade på dom:/ och sen letade jag ihjäl mig på min gamla mejl efter massa bilder från Sävsjö Festivalen förra året när Takida spelade där och jag &  Maja drog med Elin dit för att kolla på dom:P så jävla bra är dom! Fast dom är mkt bättre live! Men det är ju alla artister;P hehe
Sen hittade jag en bild på Johan från svensexan med!xD och en gullig på Moa från bröllopet:)

Idag va Maja i Ullared!:O fuskigt!! Jag vill också åka dit!! Men det lär jag ju inte få, inte i år iaf!:/

Fan vad jag längtar till den 13 & 14 november!!;D
13; min födelsedag!:D
14; FESTA!!!! hehe
Längtar grymt mkt till det! Och nu är det bara 2 veckor kvar tills jag fyller;P
Haha, i måndas när jag & Maja va i stan så snackade vi om den 14e eftersom hon också ska komma ner till stan då:)
Och hon är typ jättenervös;P haha, och jag typ bara skrattade åt henne!xD haha så snäll är jag;P
Helena råkade få reda på att jag ska festa den 14e och hon lär ju typ skvallra vidare det till mamma och dom bums:/ elr så är hon snäll mot mig och säger inget, för jag hade ju planerat lite smått hur jag skulle säga till mamma o dom;P hehe
Men det löser sig säkert:P

På lördag är det hockey:D Maja & jag ska dit, och nu kanske även Becca ska med:)<3 men undra hur hon ska ta sig hem då:S för vi får ju inte plats tre st i Evas och deras lägenhet, det blir liksom lite för många!:/ men men, vi får se imon, för hon skulle höra av sig då när hon hade bestämt om s´hon skulle följa med elr inte:P

Känner att jag bara skriver massa ointressanta saker som typ ingen bryr sig om, men känner bara att jag måste skriva massa skit;P hehe,

Idag har det snöat massa hemma!!:O Jag vill inte ha snö än!!! Det måste ju bara regna på min födelsedag för annars så kmr jag få rådamp!!! Det har liksom regnat en gång varje födelsedag i några år nu, och det har blivit lite som en tradiotion elr nåt;P hehe,
Och jag har tappat mi´n monsterring!!!:O :'(  min kära, kära monsterring:( hur ska jag klara mig utan den egentligen?!?!?!
Det va ju min bästa ring, och nu är den borta!!:( men men..

Saknar Rasmus:/<3

Men nu ska jag väl hitta på nåt, bye bye people:P

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: