Hockeyfreaket

Fredag.

Kategori: Allmänt

Fredag idag, vad ska ni göra där ute idag då? Själv så kanske man ska hitta på nåt med Maja:) Men det är inte bestämt än, och om det inte blir nåt med det så blir det väl att slappa och kolla på film hela kvällen..
Idag har det inte varit så värst bra dag, trots att jag såg Rasmus<3
För när vi var ute med Alma idag när hon skulle röka så kom Glenn ut och började klaga på oss, och när vi skulle gå in så gick jag lite i förväg, då kom Adde och två killar till, och jag kände inte igen han först men sen såg jag att det var Rasmus, då visade det sig att han hade rakat av sig håret!!:( jag typ bara stannade upp framför dom och bara slog ut armarna och ba: -Vad fan har människan gjort?!?!?!:O Jag bara sprang till Petra o dom och fick först inte fram nåt men sen när jag väl får det så typ skriker jag ut: -Men vad har han gjort?!?! KOLLA på han!!!!!:O:O :(
Sen när vi gick in för att fortsätta lektionen med Inger så bara deppade jag ihop på golvet utanför och typ satt och klagade över han, men sen kom jag på värsta bra grejen som gjorde så att jag inte var arg på han längre:) haha jag e så bra på att göra mig själv glad igen;D

Nu ska jag ut med hundarna en sväng:P

/ Ciao Ciao<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: