Hockeyfreaket

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Jahopp idag va det onsda då.. Denna veckan har vart hemsk!! I måndas hände massa skit, och igår så lades mamma in på sjukan för idag opererades hon, och igår så vart det hockey, och det gick ju sådär.. En poäng e ju bättre än inget liksom.. Idag så hade vi y-ämne hela dan i skolan, vi gjorde en gravbukett.. det va roligt!:) innan vi började med det så skulle vi fixa verktyg och då gick vi in till Plåt & Svets, och vet ni vem/vilka som var där inne då?;P
Rasmus & Adde;) haha:P dom stog precis vid den gamla läskiga gubben som vi skulle snacka med, och när vi kom in där när jag såg att dom stog där så backade jag tillbaks till dörren och Frida & dom som vart med där inne fattade typ inget;P men sen när vi gick fram till gubben så stog jag typ en meter från Rasmus;D och när jag skulle visa Frida att det var han så kollade Adde precis och såg att jag pekade på Rasmus så det blev jävligt pinsamt!! men vad fan liksom, man lever ju bara en gång;P hahahaha

Petra hade turdag med idag:D glad för hennes skull faktiskt:P hon fick se sin Emo idag i matsalen så då blev hon helt till sig och så började hon att misshandla mig för att hon blev så glad!:O xD hahaha
Men kul att hon äntligen fick se honom, det va ju typ en månad sen som hon såg honom sist:/ :P

Men nu ska jag lyssna på musik och deppa elr nåt, ha de bra folket..

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: