Hockeyfreaket

Söndag.

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag, fan vad helgerna går fort! Lika fort som veckorna, och tur att veckorna går fort elr iaf nu för jag vill att det ska vara den 18 oktober nu! För då ska jag till Göteborg!;D Är taggad som helvete för det redan nu!! Fatta vad taggad jag kmr va på freda och lörda då;P haha

Idag gick jag upp vid 5.40, vid 6.15 åkte vi. Sen vid kvart i sju ca, så tog vi upp Helena i Kleva och åkte till Borås.. Där var det hundutställning, vi hade bara med oss Boss idag, saknade när vi ställde ut Henna!<3 För varje gång hon var inne i ringen så var jag tvungen att springa och gömma mig bakom buskar och människor och typ allt möjligt!x) haha va kul det va egentligen nu när man tänker efter;P men då när man var tvungen att göra det så hatade jag det för jag ville inte springa och gömma mig! Jag ville ju kolla om hon var duktig!:P men nu skulle jag vilja ställa ut henne igen bara för att se vad dom säger om henne liksom, även om hon bara får gå i Öppen klass nu, men va fan liksom:P
Träffade Robban,Conny,Ronny & massa andra människor som det va typ flera år sen man såg sist:/ :P
Haha när jag såg Robban komma så tänkte jag på när vi var på en hundutställning nånstans när vi skulle sova över där och så skulle vi typ fira Ludde elr nåt sånt, och på kvällen på den där festen när Robban skulle lära mig att dansa!xD haha det kmr jag aldrig att glömma, sen när det typ kom nån sån där danslåt så frågade han mamma såhär:
-Får jag dansa med din dotter?
Och mamma typ tillbaka till honom ba:
-Haha det bestämmer väl inte jag, det får du fråga henne!
Sen så typ kom han fram till mig, och han gick till o med ner på knä!;O:P och ba:
-Får jag dansa med dig? Snälla snälla(A)
Haha det kunde jag ju inte bara motstå med hans snälla ögon!xD gud vilka minnen man har!x'D
Och när vi skulle åka tillbaka till stugan där vi skulle sova så kom han Stefan elr Patrik eller vad han hette, så då fick jag sitta i hans knä och han typ snackade massa och ställde en miljon frågor, sen när vi va framme vid stugan så frågade han mig om jag kunde hjälpa han till sängen;P hahaha så rolig va han:P

Just de, Boss kom på femte plats idag av nio st i hans klass, och det var en helt okej placering eftersom det var hans första tävling, och sen vann jag på en lott jag köpte:P haha min vanliga tur;P

Men nu ska jag kolla vidare på Pretty Woman:P
Hörs gott folk!

/Puss puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: