Hockeyfreaket

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Igår vart jag & Maja i Jönköping:) det vart kulkul!<3
Jag köpte en bok,hårfärg och present till mamma:) Sen när jag & Maja kom hem igen så färgade Maja mitt hår:P
Det  blev svart denna gång, men det var bara toning för jag vill att min vanliga hårfärg ska komma fram nu, men så hade jag så hemsk utväxt så jag tonade det:P Men Maja, du missade typ två fläckar!!:O xD hahahaha, men de gör inget;P

Idag så kmr mamma hem från sjukan.. och idag så ska jag laga kycklingwok till mat, mums!:P hehe
Och så ska mamma få sin present med:)

Egentligen borde jag läsa i min engelskabok, men jag kan verkligen inte läsa den, det e helt onödigt eftersom jag fattar typ ett ord på tio sidor! så då blir det ju helt onödigt att läsa den, Viveka lär ju få sånt jävla dampryck på mig, men det ger jag fan i eftersom jag inte fattar vad det är jag läser!!! Men svenskaboken har jag läst ut för typ nåra dar sen, och har läst ut ytterligare två böcker efter det typ, på bara tre dar typ:P hehe, jag kan ju när jag vill:P

Idag vart jag hos tandläkarna:/ hon tkt att jag var väldigt duktig på att borsta mina tänder, att jag använde helt rätt "teknik", haha;P sen fick jag sån där vidrig bananäckelgrejsemojs i hela käften!:/ BLÄ!!! jag hatar det!! och jag som inte kan typ vara i närheten av folk som käkar banan ens en gång, fatta hur det är att ha det i hela munnen då:S

Men nu ska jag väl kolla på tv elr nåt, kanske skriver senare elr nåt, men hörs gott folk;)

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Du verkar laga mat ofta till din familj? jag gör aldrig det xD

    2008-10-28 | 14:02:48
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Maja säger:

    haha aaah Nej missade jag två fläckar!!:O:O förlåt!! haha:$

    xD<333

    2008-10-29 | 15:04:29
  • Maja säger:

    haha aaah Nej missade jag två fläckar!?!:O:O

    förlåt!:$

    xD<3333333

    2008-10-29 | 15:06:30
  • Anonym säger:

    haha jaa de gjorde du Maja!xD men det e lugnt;) <3333

    2008-10-30 | 14:29:42
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Till Petra:

    Jodå, nu har det blivit rätt mkt när mamma inte kan o det, men jag tkr det e grymt kul me!;P

    2008-10-30 | 14:30:37
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: