Hockeyfreaket

Brunnen :)

Kategori: Allmänt

Denna dagen va helt seg i skolan! Vi fick sortera och sätta pris på fucking plastblommor!
Efter skolan så gick jag, Frida, Petra & Pontus till June och satt där och väntade på att Fridas buss skulle gå, och jag hade typ fått världens tillfälle, men fucking Pontus bara sabbade allt!:@ Så jag blev/är assur på honom för det! Vilket as!!
Efter Frida åkt så gick vi till Brunnen, där skulle som lajva, asså FY FAN vilka nördar!!! xD Särskilt dom där snubbarna som jag inte har en aning om vad dom hette! Och Petra skulle ju bli nån jävla grej, jag uppfattade nåt med mutanter och att hon va en fladdermus xD sen så satt vi där och dom snackade om sin fantasivärld och jag satt bara och glodde, och han Stahre ska jag visst inte börja diskutera med xD Jag fattade inte riktigt varför men alla sa att han va jobbig xD Men det kan jag ju bara avgöra om jag tycker efter jag pratat med honom xD Men alla verkade ha nåt emot honom, å då menar jag verkligen alla! xD Aja, sen drog jag typ 20 över 6, Petra följde mig till stationen:)
Och innan jag skulle gå så blev jag omkramad av Pontus och Demm:P xD

Jag snodde lite bilder på folket från Petra(A) xD
Pontus(röd keps), Sassie och Demm i hatten:P
Rickard(som jag blev sur på) och dom andra nördarna i bakgrunden xD
Rose, asså han spelar gitarr så jävla underbart! man blir typ helt förälskad när han spelar :)
Även Lambi va där och kramades som alltid typ xD men finns ingen bild på honom xD även han spelar gitarr grymt bra, men han slår fan inte Rose;P

Och dagens bästa: Frida får följa med till Johan på lördag eftersom han inte e så knusslig;) xD :D:D:D:D:D Jippie på det!!:D

Aja det var väl allt jag hade att skriva! Ha det bra!
Pussar, <3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Yey jag ska bli en nörd :D xD fast det e jag väll redan iofs xD

    2009-04-23 | 00:28:22
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: