Hockeyfreaket

Cock Sparrer<3

Kategori: Allmänt

Jaha idag var jag hemma från skolan, fan va skönt de va! Jag har bara luggit i sängen och har gjort absolut ingenting!
Jag har typ inte ätit nåt på hela dan heller, för jag kan typ inte svälja:S gör så grymt jävla ont!
Hoppas det värsta hinner gå över till torsdag när vi ska åka till Danmark, imon ska Petra med mig hem och sova här till torsdag:) ska bli kul att komma iväg från den här skiten i några dagar!

Igår så började jag snacka lite med han Ponny som va med på Johans fest, han skickade 2 låtar med Cock Sparrer till mig, och nu är jag typ beroende av dom :P


Jag funderar på om jag ska börja packa lite ikväll, men vet inte om jag orkar än xD annars så får det bli imon, eller det måste bli imon i såna fall eftersom jag måste ha med mig kläder till Danmark xD
Idag så ska Sandy (Petras mamma) ringa hem till oss också och prata med min mamma xD
Dom ska prata om Danmark tror jag, bara dom inte börjar snacka om helgen! Så inte mamma säger att jag kom hem med sugmärken på halsen xD då dör jag fan xD

Nu sitter jag, eller ligger i sängen rättare sagt på att mamma ska komma hem med glass till mig :P hoppas hon inte glömmer att köpa det, då blir jag sur! xD

Aja det var väl allt jag hade att skriva nu, ni får ha det så bra!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: