Hockeyfreaket

Live ankporr i Friadalen xD

Kategori: Allmänt

Jaha, nu e man hemma då :P
Var ju på den där modevisningen på museét idag, vi fick inte se hela, det var en besvikelse, och så fick vi inte se Antonio!:( xD
Efter det så satt jag & Petra utanför museét och väntade på min mor/Petras buss :P
När jag kom hem så käkade jag o sen så fixade jag en väska, sen gick jag o duschade .
När jag hade duschat så fixade jag allt jag ska ha med mig imon, jag ska ju typ bo hos Petra denna helgen, och vi ska va helt alone;) för hennes föräldrar ska typ på spa :P
 
Idag på håltimman så va jag & Petra nere på Konsum o köpte glass, sen gick vi o satte oss i Friadalen o satt där o ugglade i typ två timmar xD vi fick se live ankporr xD stackars anka som blev typ våldtagen, Petra va påväg o springa o rädda den flera ggr xD
Sen så gick vi tillbaka mot skolan för lektion, men vi va typ ute med sopor i flera omgångar xD sen fick vi gå vid halv tre typ :P Jag & Petra började SAKTA(!) gå ner mot stan, det brukar typ ta 15 minuter o gå ner dit, det tog 50 minuter för oss idag xD vi gick fan as sakta! xD som gamla pensionärer typ xD

Imon så är det Thåström som gäller :D och på lördag så är det Göteborg! :D och söndag så är det final 3 :D
Massa massa kul denna helg! och fatta va gött om Håve vinner borta mot Fbk imon, och så vinner dom på söndag, då leder dom med 3-0 i matcher! :D

Aja, det var väl allt jag hade just nu! Ha det bra!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: