Hockeyfreaket

Mhm....

Kategori: Allmänt

Jaha, verkar ju inte bli nån sömn för mig inatt. Allt pågrund av EN grej! Men men..
Det är ju bara 3 timmar kvar typ tills jag ska gå upp så känns en aning meningslöst att gå o lägga sig nu. Men jag får se, kanske däckar snart. Asså fan vad jag stör mig på att pappa väckte mig vid 10 innan när jag sov, jag va ju så jävla trött så han kunde ju fan ha låtit mig få sova då när jag för en gångs skull somnat tidigt! Aja skit samma, nu e jag vaken så jag kan ju lika väl fortsätta va det...
Vetifan vad som händer imon, antagligen hem som vanligt om jag inte stannar o drar runt på stan en stund.
För e jobbigt o va hemma om man e på depphumör, för då tänker man bara på det mer...
Men tack vare Takida så kan jag tänka lite positivt iaf.

Det var väl allt jag hade, ha de bra.

<33333333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: