Hockeyfreaket

M.L<3

Kategori: Allmänt

Idag så vaknade jag vid kvart över 1 xD så jävla lyckat, jag har sovit till 1-halv 2 i stort sett varje dag, det e inte så bra, för sen när skolan börjar igen så kommer jag ju va helt död på morgonen och inte vilja gå upp xD

Jag har typ inte gjort så mycket idag, när jag kom ner idag så var maten färdig precis lagom så jag käkade mat och sen så skulle jag hjälpa mamma och efter det så kollade jag på Dirty Dancing, det var verkligen aslängesen jag såg den! :P
När jag hade kollat på den så gick jag ner och då så hade pappa fixat glass:D
Sen hjälpte jag mamma igen och nu sitter jag här:P

Imon så ska Henna till veterinären och dom ska kolla på hennes spruckna blodiga knöl på sidan som antagligen är en tumör:( usch, det räcker att hon hade cancer i ögat!
Men dom kan antagligen operera bort den, och det måste dom göra, för jag kan inte leva utan Henna! Hon betyder allt för mig, hela mitt liv skulle gå åt helvete om jag blev av med henne!
Så jag skiter nästan totalt i vad det kostar att ta bort den, för hon ska inte avlivas, inte än! Jag vet att hon inte kan leva förevigt, men hon ska fan inte dö än! Hon ska iaf leva tills jag flyttar hemifrån förhoppningsvis, och då har jag planerat att ta med henne. Men får se hur det blir med den saken.

Aja det var väl allt jag hade att skriva nu! Ha det bra alla!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: