Hockeyfreaket

Toppenkväll!:D

Kategori: Allmänt

Ja, kvällen/natten vart toppen:D
Jag,Frida & Petra gick ju upp till Johan och dom först och då skulle dom precis dra, så vi tog sällskap med dom upp till Vattenledningsparken. Det var asjobbigt att gå dit! Det vara BARA uppförsbackar! BLÄÄ!
Aa iaf när vi kom upp dit så satte vi oss på en bänk och andades ut typ xD
Sen satt vi där och snackade massa, sen kom det en taxi, det var med Jan E, Emil och Alex Kadaver:P
Alex Kadaver kom och satte sig jämte mig så satt vi och snackade en stund, jag skulle visst ha ansvar för honom så att han skulle nyktra till för han va aspackad när han kom dit xD
Sen så försvann han och då kom Demm*suck* men sen va Alex påväg tillbaka och då sa jag till Demm o flytta på sig för han va ivägen xD Jag tycker inte om Demm, förlåt Petra men jag gör verkligen inte det, han e verkligen en pain in the ass!
Aa iaf, sen så kom Johan tillbaka efter typ 1½ timme, han hade vart och hämtat massa andra människor xD han va borta aslänge.. Sen så kom han och snackade massa med oss, jag kommer inte riktigt ihåg om vad xD Sen så när vi satt vid det där bordet så typ snackade vi om nåt, och så sa jag nåt och sen rätt som det var så låg jag på marken xD Frida knuffade ner mig, jag typ flög iväg xD och sen när jag hade kommit upp så knuffade hon ner mig igen, och när jag kommit upp för andra gången så frågade jag vad hon höll på med, och då kommer Johan och knuffar ner mig istället xD
Sen så satt vi där, och sen så gick jag o Frida till skogen tror jag xD jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände xD
Sen så hamnade vi borta vid elden, och där träffade jag Ponny:P vi snackade lite, jag vet inte riktigt vad vi snackade om, Petra sa nåt till han om att det var mig han hade besökt så ofta på helgon xD sen försvann hon xD sen så gick jag med tror jag xD sen mötte jag honom igen, då presenterade vi oss för varandra och så fick jag en kram:)
Sen så stog vi där och tittade bara typ xD
Sen kom Johan och Klasa typ, så stog vi och snackade, jag kommer ihåg att jag beundrade deras hår xD
Och Eli har ju så jävla coolt hår!:D hans hår har typ orange färg ;P han e as söt i sitt orange hår ;)
Sen satte sig jag, Petra, Frida och Johan vid ena bordet, jag fick sitta i Johans knä eftersom han snodde min plats xD
Hahahah och när jag kollade på Petra & Johan så satt dom o hånglade xD men sen tog jag över;)
Sen så började folket röra sig neråt Johan och Ossys lägenhet, sen så va jag "upptagen" med Johan resten av kvällen typ;) sen så jagade Klasa typ mig i lägenheten och petade mig i sidorna xD Sen så kommer jag ihåg att jag pratade mer med Ponny och lite med Rasmus ;P
Sen så typ sprang jag ut xD jag gjorde det för Pontus va där ute och jag sa att jag skulle slå ihjäl honom bara för att jag inte tycker om honom xD
Senare så började det flesta folket dra hem, sen drog Frida & Petra också, jag vet inte vad klockan va när jag o Johan gick ut för o möta Eli, vi gick o mötte honom för han ville komma dit igen för han hade piggnat till, men Johan och Eli följde med upp en sväng till lägenheten, sen stack dom.. Sen däckade vi andra tre i sängen xD
Folket som va på festen va jag, Frida,Petra,Johan,Ossy,Klasa,Pata,Eli,Ponny, Markus,Struts,Ralle(Spankey),Stahre,Simon,Oskar o hans tjej, Alex Kadaver,Emil, Jan E, Oskar, Fidde o ja det var massa mer som jag inte kommer på just nu xD
Och vid typ 8 på morgonen så vaknar Frida och Petra och kan inte sova så dom bestämmer sig för att gå upp och ut för att leta efter Petras kamera som hon tappade på vägen hem xD surt för henne .
Jag stannade kvar o sov xD
Sen lamade vi oss resten av dan, vi va och köpte pizza och så käkade vi och sen lamade oss ännu mer xD
Vi satt bara där sen, sen gick Frida och sen gick jag med, men jag missade bussen så jag ringde till Helena så dom kom o hämtade mig, jag skulle gå mot Torpa, jag vinglade lite och ramlade i en buske i nåns trädgård xD sorry för blommorna jag förstörde med (a) xD
Sen va vi hos Eva och dom i nåra timmar, jag käkade bara lite sallad och liten tårtbit:P
och sen kommer jag inte ihåg mer av dan, jag duschade när jag kom hem och nu ska jag sova xD
Lååångt inlägg detta blev xD


Aja, ha det bra!
Puss puss

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hahahah du e så jävla lyckad, välet in i en buske xD

    Var fan var jag när du pratade med Ponny? xD Vem fan kan jag ha gått iväg till?! xD Trodde jag stod där hela tiden xD

    2009-04-27 | 07:25:48
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: