Hockeyfreaket

<3

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Skulle du försvinna ur mitt liv så skulle fan hela min värld rasa samman. För det är så mycket som du betyder för mig! Vet inte hur jag ska förklara för dig att du betyder mer för mig än vad det kanske verkar som. Snälla, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Snälla kan nån förklara för mig hur jag ska berätta för honom?! Jag är verkligen i ett desperat läge.
Men sommaren när jag får träffa dig kommer bli så jävla perfekt, hoppas jag på iaf. Men det kan nog knappast bli nåt annat eftersom det e du jag ska träffa<3
Jag ger allt jag har för dig, och jag är livrädd för att jag ska förlora dig. Jag kommer aldrig svika dig, det är en sak som är säkert iaf!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: