Hockeyfreaket

"Nu ser du knullbar ut" xD

Kategori: Allmänt

Jaha, idag så har det inte hänt så mycket. När jag vaknade på morgonen så hade jag typ ingen röst, mamma kom upp o väckte mig för hon hörde inte om jag svarade när hon ropade. Det var meningen att jag skulle följt med in till Jönköping idag men jag orkade inte dra mig upp från sängen så jävla tidigt som 9 xD
Så jag stannade hemma istället, och det var ganska skönt att vara hemma själv i några timmar:)
Jag gjorde typ ingenting under tiden som jag va hemma, jag satt vid datorn och sen var jag ute en stund med hundarna.
Twist är ju hemma nu igen, dom klarade inte av att ha henne. Hon var alldeles för ivrig och pigg för dom, men killen som skulle ha henne va ju lite mesig också xD
Jag & mamma drog en sväng till ICA efter dom hade kommit hem och vi hade käkat, jag fick mina efterlängtade tuggummi +halstabletter:D
Asså jag mår fan inte så bra just nu, min hals värker och jag är helt täppt i näsan och jag mår illa som fan! :/
Jag orkar inte med o va sjuk nu! Suck på det!!

Jag & Petra e verkligen allvarliga med o skaffa tuppkam:D Jippie:D
Men det känns som typ alla i min familj kommer få sånt rådamp på mig då xD Helena har ju börjat vägra redan nu och jag fattar inte varför, det e ju liksom mitt hår och med det gör jag vad jag vill med;P xD

Aja det var väl allt jag hade att skriva nu! Ha det bra alla, sov gott!
Pussar, <3

Asså jag orkar inte med dig. Varje gång du är i farten så blir jag bara sur och tjurig, jag fattar inte vad det är med dig som gör mig sån. Jag ska aldrig göra om misstaget och träffa dig iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: