Hockeyfreaket

Det låååånga inlägget xD

Kategori: Allmänt

Jaha, nu hade jag tänkt o skriva om allt som hänt sen onsdan förra veckan xD

Onsdag 8/4:
Jag och Maja drog till Karlstad för att kolla på Hv. Denna matchen blev den sista för säsongen:/
Det var jobbigt att vara där på ett sätt när Fbk vann, men jag är ändå så jävla stolt över Håve så det knappt går att beskriva!<3
På hemvägen så satt Sandra framför oss o sjöng om en jävla ismaskin xD Viktor höll på att få sånt dampryck på henne xD
När vi kom hem till Jönköping igen så tog vi emot dom i rondellen, och jag tror och vet att spelarna uppskattade det:)<3
Sen kom Majas pappa och hämtade oss, jag somnade typ vid halv 5 på morgonen xD

Suddig bild på Oskar på väg till Karlstad när han va full o galen och skrek som en galning xD

Torsdag 9/4:
Denna dan vaknade jag typ vid 12, sen tog jag 3bussen in till Jkpg till Petra :D
Hon och Vera kom o mötte mig vid Rådhusparken, sen gick vi till June o sen tog vi bussen hem, när vi var vid Myntgatan så såg jag Bubba sitta där så jag typ skrek till Petra xD
När vi kom hem till henne gjorde vi inte så mycket, vi satt mest o väntade på att tiden skulle gå xD
Sen gick vi ut på promenad, vi gick till Jonas en sväng, vi va där typ vid halv 10 eller nåt sånt xD vi väntade på Frida för hon skulle komma :D
Vi va inte hos Jonas alls länge för vi kom på att vi ville ha pizza, så vi skulle dra o käka på Evergreen, men det va stängt, så då blev vi helt besvikna :( xD
Så vi tog bussen hem till Petra ist och käkade där xD Sen gav vi oss ut igen mitt i natten xD
Vi gick runt lite o kollade på olika saker xD sen gick vi hem till henne igen, och så snackade vi i telefon med Marcus typ hela natten xD han ringde första gången vid typ halv 2? sen bröts det typ, men han ringde upp igen och så snackade vi typ till halv 6-6 xD sen somnade inte jag & Frida förrän vid 7 typ xD och Petra va astjurig på oss för hon ville sova xD
Men jag o Frida struntade i henne xD

Fredag 10/4:
Vi vaknade typ vid 1 idag, det var meningen att jag o Frida skulle ha käkat där, men det blev inte så för maten hann inte bli färdig innan vi va tvugna o dra hem, så jag tog 6bussen hem, när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, kollade på film och tog det lugnt.

Lördag 11/4:
Vaknade vid kvart i 11 idag av att mamma väckte mig och sa att jag skulle dammsuga övervåningen för att Helena o alla dom skulle komma vid 12.
Så det var bara att gå upp o dammsuga och sen börja fixa iordning sig, sen så började dom flesta komma framåt 12:P
Vid ty halv 2 så käkade vi middag och satt o snackade massa typ. Sen så käkade vi nån tårta och sen grillade vi lite senare:)
Det vart väl en helt okej dag :)
Vet inte riktigt när jag somnade, klockan var nog runt halv 4 på morgonen, jag fick chatta med Anders:D första gången sen typ nån gång i januari..
Idag var det även 5 år sen Hv tog sitt 2a SM-guld!<3

Söndag 12/4:
Idag hände typ ingenting, var bara hemma och tog det lugnt. Kollade på film och mös med Henna<3

Måndag 13/4:
Sista dagen på lovet, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men kunde ju inte vart nåt viktigt iaf:P

Tisdag 14/4:
Back to school, usch:/
Men kul o träffa alla igen, och dan va ganska slapp ändå, kollade på film hela förmiddan typ, och sen skulle jag haft matte egentligen men jag gick på stan med Frida & Petra ist, för Frida skulle köpa en skinnjacka :P
Sen tog jag bussen upp till sjukhuset och så hämtade mamma mig där, så åkte vi hem och när jag va hemma så gjorde jag inte så mycket, inte vad jag kan komma ihåg iaf xD
Petra låste in sina nycklar i sitt skåp idag med xD så jävla lyckat asså! xD
Men kvällen denna dan va inte rolig, Petra o Rasmus gjorde slut, och Simon o Matthias bråkade:(

Onsdag 15/4:
Idag så va det ju skola igen, mötte Frida på bussen, sen mötte hon o jag Petra vid Idas park, sen gick vi en sväng och pratade så vi kom lite sent, men det struntade vi i. Hela den dan va ganska seg, efter skolan så stannade jag hos Petra, vi va ute typ hela kvällen och gick runt, sen messade jag Joel xD
Man kan ju säga att det var ett tag sen som jag pratade med honom, men han e ju som han e....
När vi hade kommit hem till Petra så hade vi inte vart där alls länge innan jag blev uppringd av polisen..

Torsdag 16/4:
Vaknade hos Petra, och hade hur jävla ont i halsen som helst. Och mådde inte så jättebra.
Vi drog till skolan och sen vid typ 20 i 9 så drog jag & Petra till ungdomsmottagningen, vi fick tid den 5e maj. Så ska dit igen och prata med dom.
Efter det så gick vi till den där demostrationen för Sofie Lohede.
Vi gick från Hovrättstorget till Rosenlundskolan och sen därifrån till Bäckadal.
Sen stannade vi där, vi pallade inte gå ner till Hovrättstorget igen för och avsluta allt, istället drog vi o käkade.
På floristlektionen mådde jag ännu mera piss än vad jag gjorde på morgonen, jag fick skjuts hem efter skolan hem som tur va.
Jag va hemma vid typ kvart i 7, jag käkade o duschade och sen gick jag o la mig vid 8 typ, sen väcker mamma mig vid typ 10, då jag sov som bäst typ, men sen va jag vaken till typ halv 12, så jag gick och la mig för att sova innan klockan va halv 12, det e typ rekord för mig xD
Sov i några timmar, sen vid typ 3 eller nåt sånt så vaknade jag av att jag hade världens smärta i ryggen, så jag tvingade mig själv ner för trappan och så drack jag ett glas vatten och sen försökte jag somna om igen, men lycka till till mig säger jag ju, lyckades jag somna?! nej, utan jag låg o vred o vände på mig tills klockan blev typ halv 6 då mamma ropade på mig för att höra hur jag mådde om jag skulle till skolan eller inte, men jag kunde knappt gå och jag mådde så grymt dåligt så jag behövde inte gå, så jag ringde och sjukanmälde mig och sen gick jag o la mig igen.

Fredag 17/4:
Jag gick upp vid typ halv 2 och så gick jag ner o käkade lite och sen gick jag runt lite där nere och sen gick jag o la mig igen, jag låg och kollade på tv, och det e allt jag gjort på hela dan typ. Men det har man ju rätt till när man e hemma o sjuk;P Sen messade Petra om att hon såg Bert xD
Jag & Petra e med på tv xD från demostrationen, det fick jag veta ikväll av henne för hennes föräldrar hade sett oss xD
Klippet finns här , dom snackar om nån båt först, och sen kommer vi med i slutet xD

Så, nu har jag skrivit om den veckan xD detta inlägget blev lååååångt xD men men xD

Ha det bra alla!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: