Hockeyfreaket

E-tuna Danne :P

Kategori: Allmänt

Jahopp, här sitter man trött å helt seg. vart trött i flera dagar nu, fattar inte varför, för jag får min sömn men ändå så e jag trött, det e lite irriterande.
Igår så va jag,mamma,Helena,Marcus,Malin,Hanna,Moa,Albin & Leah på Skara Sommarland:P det va la kul, men det roligaste va fan gokarten! :D det va jag,Malin,Helena å 3 andra snubbar som skulle köra, det va fan askul! :D ingen hade fått sladd men sen hör jag Helenas röst som skriker "FAAAAN!" och när jag tittar så har hon fått sladd i den kurvan jag precis kommer till xD jag bara pekade å asgarvade o körde förbi xD jag hade killarna å Malin bakom mig, dom kom inte om mig, stolt :J xD sen när vi skulle in i depån så kommer en av killarna på sidan o va nära att köra rätt in i sidan på mig.
Men fy fan asså, detta måste vi göra om! :D satt o asgarvade typ hela tiden medans jag körde, å vi som hånade han som körde omgången innan(A) xD
Sen så när dom andra va i nån lekpark så gick jag å Helena å åkte tranan, FY FAN säger jag bara, man typ halvstog, hade bara ett bälte som höll fast en och så hade man typ inget som höll fast en, å man snurrade runt, eller man va aldrig upp o ner men det kändes som det, man kunde åka 4st i den där grejen, men jag å Helena va ju 2st å typ alla andra va 3-4st så vi fick åka själva i den, på andra sidan satt det 4 killar, dom trodde nog vi va störda i huvudet xD Helena asgarvade o slet tag i mig o typ gömde sig bakom mig xD fan va hemsk den va hahahaha xD
Vi kom hem runt 10-11 igårkväll tror jag klockan va, jag va astrött redan då, men jag va uppe till typ 3 eller nåt sånt, sen vaknade jag runt 12 idag. Jag chattade med Danne typ hela tiden, han e mycket trevlig den pojken:) han ska komma till Jkpg den 28 december för att kolla på matchen mellan Hv-Dif, då ska jag allt spana efter honom(A) ;) tycker ni ska ta en kik på hans blogg med, han skriver visserligen mycket om hockey o fotboll, men ändå :P Dannes blogg
Hahahah jag kom ihåg när han skrev till mig första gången å trodde jag va nån annan xD han påstod att jag va i Stockholm tror jag det va å kollade på hockey å sjöng imse vimse domarn xD

Å Alexandra mobbar mig både på facebook och sin blogg om Johan.... hon tycker vi e söta ihop:S BLÄÄÄ får lust å spy på bara den tanken, jag å Johan? NEJ TACK!!!!! bara för att vi mötte honom på stan, och sen när jag kommer hem runt 12tiden på natten så har han skrivit till mig på helgon... å nu kom hans "förslag" upp på tal igen, asså han fattar inte att jag inte vill.... GAAAH jobbigt!

Har slappat å tatt det lugnt hela dan idag, Nenne tjatar ihjäl mig om att jag ska åka till honom. Men jag vet inte om jag vill det.. fast nu verkar han dock ha fattat lite att jag inte vet hur jag vill göra. Men lite trögfattad e han allt, han säger att han kan betala resan dit, men vad han inte vet e att jag faktiskt kan åka gratis dit, mohaha xD

Ne nu ska jag nog kolla på film, ha det bra!
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: