Hockeyfreaket

Min helg .

Kategori: Allmänt

Kom just på att jag inte skrivit nånting om min helg! illa illa! xD
Ialla fall, i fredags började ju skolan igen. Hade ställt klockan på 5,kvart över 5 o halv 6. Vid halv 6 ropade mamma på mig med, jag kom upp ganska lätt för o bara ha sovit några timmar. Men jag e ju som jag e med min sömn xD
Jag fixade iordning mig o käkade frukost sen skjutsade mamma mig till bussen. Satt å avnjöt massa härlig musik på bussen, helt underbart å bara få vara!
Mötte Frida vid Rådhus sen tog vi oss upp till skolan, först när vi kom in genom dörrarna så sitter Hampus & Co. där xD Usch Hampus e fortfarande brunhårig.. vi gick ner o första reaktionen jag fick av en klasskompis va att jag hade klippt mig :P Sen gick vi upp igen å bort till våran sal, massa nya små 1or va det. Nya floristerna va typ 6st i sin klass xD
Vi satt mest o pratade i klassrummet o fick schemat o allt det där. Sen hade vi lektion vid kvart i 11.. usch.. skulle ha gått till 4 men övertalade Åsa om å få sluta tidigare, fick sluta vid 2. Då kom Emme å hämtade oss i den lilla lilla lilla bilen, mina ben får knappt plats i baksätet på den bilen, får sitta helt konstigt med benen bara för att jag e för lång för den -.- xD
Sen åkte vi till June å jag o Petra köpte busskort. Sen åkte vi hem till Frida å hon hämtade sin mobil. Sen for vi till Coop Forum å handlade mat. Emme köpte en energidryck av Monster, fi fan säger jag bara va äcklig den va:S smakade fan.. blä jag vet inte vad den smakade, å den såg ut som ett jävla urinprov med.. xD ne tacka vet jag den Lambi bjöd på, den va go! ;P
Runt halv 4 så kom Monica också, sen började vi med maten, grillad fläskkarre,friterad potatis(lustigt namn) o sallad, mums! :D det skulle va mat kvar till Emmes föräldrar med men det blev bara kött o lite lite potatis o sallad kvar xD
Innan maten så färgade Emme & Monica Petras hår, Frida skrek för Emmes katt hoppade upp på henne xD hahahah å fy fan vilket samtalsämne vi hade där inne på toaletten xD Å Petra skrek för hon va så upprörd över det här ämnet och om hur äckligt hon tycker det e eller verkar va xD
Efter maten gick vi in till Emmes rum, vi kollade på film o pratade massa! Sen runt halv 3 så va jag å Petra hemma. Vi låg å pratade i ca 1 timme, vi pratade om allt möjligt och om vissa personer.

Lördag vaknade både hon o jag av att hennes morsa dammsög o slog mot Petras dörr, asirriterande -.- xD sen somnade vi om o sov till typ 12. Sen gick vi upp, mamma hade ringt mig med o frågade om hon skulle hämta mig å att jag fick ta mig till Hva i såna fall. Klockan gick o gick, trodde hon skulle ringa snart igen efter det, men klockan hann bli runt 3 innan hon ringde igen.. Jag & Petra gjorde inte så mycket under den tiden, glodde på datorn å käkade pannkakor :P
Sen tog jag 3an till June å väntade på 1an där.. Sen när jag kom ner till Hva så möts jag av 2 snubbar som endast e nåt år äldre än mig, jag kände igen båda från när jag bodde på Söder.. ialla fall den ena av dom gick jag med på Södergårdsskolan.. xD så kom mamma precis lagom så han som körde höll på att börja å gasa å det bara för att han inte fick köra först xD
Mamma skulle in på Willys å handla å sen skulle vi hem å hänga tvätt o sen ner till Malin å dom för vi va bjudna på mat där :) blev knyten med fläskfilé och svamp/baconstuvning typ, massa gott :P
Sen färgade vi mitt hår där med :D så nu e jag svart igen!(Y) :D
På kvällen gjorde jag inte så mycket, va rejält trött igår så somnade runt 1-halv 2. sov till typ 12 idag när Eva med barn kom hit, när dom e här e det omöjligt å sova!
Så jag gick ner sen va det bara att vänta på mat. Sen efter maten satt jag här å ugglade, chattade med mysiga Johan :D
Fick sms av Ricard med som jag ska träffa nån dag:D :P

Vet inte vad jag ska göra ikväll, pappa ska förmodligen åka snart så det ska bli rätt skönt å bli av med honom för den här veckan..
Ha det bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: