Hockeyfreaket

Trippelpucko o pervers gamling, thats me! :D xD

Kategori: Allmänt

Idag så har det inte hänt så mycket här hemma, Eva & Peter kom upp med Leah som typ redan har tjatat av mina öron-.-
Innan dom kom så dammsög jag hela huset, bar in domkraften och så bar jag in alla däck som luggit o skräpat.
När jag o mamma skulle åka till nån snubbe o byta däck på golfen så startat inte det aset -.- hjulet där fläktremmen sitter typ hackade o lät helt konstigt. Och vi visste inte vad som va felet så vi fick vänta till Johan å Malin slutade jobbet så kom dom hit så kollade Johan på den, den lät inte lika konstigt då, men sen visade det sig att batteriet va slut.
Trots att vi laddat det för ett tag sen.
Jag, mamma & Leah åkte in till Aneby o handlade lite sen. Sen har jag bara suttit här o slappat typ.
Har kollat på film ikväll o så, för typ 40 minuter sen så låg jag i sängen o bara tänkte lite så börjar FBU spela, jag ba "vafan vem ringer nu?!" då va det Fritjof :D hon skulle precis gå o lägga sig o så ringer hon till mig, söta Fritjof :D
Vi pratade om det mesta, sen loggade hon in på msn så hon fick se bild på lammköttet, och hon, precis som jag tror inte att han e så ung xD men hon tyckte han såg bra ut, och det gör han verkligen;)
När jag pratade med Frida så kom vi fram till att om hon e pucko så e jag ett trippel pucko och att jag e en pervers gamling, både enligt henne o lammköttet xD hahaha
Sen när hon sitter o pratar så när jag lyssnade så mitt i så säger hon "oj jag va rädd du klickat mig" och för er som inte förstår så va hon rädd för att jag bara lagt på xD Vi pratade i cirkus 30 minuter, sen så va jag tvungen o dra xD
Nu sitter jag här o kollar på Viva La Bam:P dom e så grymt galna men så jävla roliga xD

Denna har jag som bakgrund på datorn me så därför bjuder jag på den här ;P

Ne men nu har jag inget mer o skriva. Ha det bra!
Sussa sött everybody, pusspuss

Kommentarer

  • frida säger:

    o varför va du tvungen att dra?

    FÖR IDA KISSADE NÄSTAN NER SIG! HAHAHAHA

    2009-08-12 | 20:00:04

Kommentera inlägget här: