Hockeyfreaket

CALLLLLEEEE :D

Kategori: Allmänt

Fan va dålig jag har blivit på uppdatering igen! Men jag har inte haft nån lust, den här veckan har gått fort som fan. Å jag har vart sjuk eller jag är sjuk rättare sagt. å det e ju inte nån höjdare direkt.
Tisdags så va det hockey, förlorade med 4-1 mot Modo.
Onsdag så va jag hemma från praktiken för kände mig helt jävla slut i hela kroppen.
Torsdag, hmm igår alltså, Håve vann med 3-2 över Brynäs.
Fredag, idag. Praktik, påväg till praktiken blev det punka på saaben, va bara att höja upp han där mitt i skogen typ å börja skruva loss däcket när mamma kläcker ur sig att det inte finns nåt fälgkors!-.- fick sänka ner biljäveln igen å börja åka sakta hemåt på fälgen typ. Hem å byta däck sen iväg till praktiken, kom en halvtimme försent men gjorde inget enligt dom eftersom jag jobbade över igår hehe.
Lördag, imorgon. Ska pallra mig upp ur sängen, dom ville jag skulle jobba några timmar imon men det skiter jag i eftersom jag å Petra ska leta present. Sen ska jag iväg på hockeyn, efter hockeyn ska vi, ialla fall jag å Frida;) till Klasa eller Johan(kanske) å sen vid 12 på natten så ska vi va på bion på lussebio.

Ne nu ska jag kolla på Idolfinalen, GOOOOOO CALLLLEEEEEE!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Bye folket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: