Hockeyfreaket

Hårdrock!

Kategori: Allmänt

Jaha nu sitter man här framför datorn igen, usch.
men finns ju inte så mycket å göra här ute i skogen-.-
Dannä höll mig uppe till typ halv 6-6 i morse:P sen somnade jag en stund för att gå upp vid typ 7 igen, pappa å dom klagar ju på att Jasmine alltid får gå ut vid 9-10 varje dag så idag bestämde jag mig för att gå upp tidigt å släppa ut henne. å det gjorde jag, å när dom märkte det runt 9 kanske? så frågade dom om jag hade gått å blivit sjuk haha.
Nu är hon inne igen ialla fall, hon har stått vid dörren typ hela dan å väntat på mig :P hon är så jävla go, följer mig vart än jag går :) å stackarn får rimfrost i skägget också:/ ;P

Nu sitter jag å läser i Hårdrock, har ju läst typ halva så har börjat nu igen, mycket läsvärd bok! :)
Å nu kom älskling hem :D har inte träffat henne på hela dan typ bara för hon vart med mamma.

Imon är det ju nyår, vad händer då gott folk?

Ha det bra gott folk!
Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: