Hockeyfreaket

Julklappar!

Kategori: Allmänt

Jaha då va det dags för en uppdatering igen kanske?
Har inte skrivit sen i söndags, å nu är det lördag igen.
Har vart praktik hela veckan, det har vart kul:) härligt gäng jag fått jobba med!
Igår så tog jag 4bussen in till stan å sen gick jag till Helenas jobb å så åkte vi ner till Hva när hon slutat. Köpte pizza å lite gott:P
Sen åkte vi hem till dom å dom fixade sig å stack sen till Annelie & Stefan. Jag å Marcus kollade på tv å lite. Sen satte jag mig framför datorn å marcus satt på puffen med fötterna upp på en pall å käkade godis, såg så gulligt ut hehe.

Idag följde jag med Helena in till jobbet å sen kom Petra dit å så gick hon å jag på stan. Hittade julklappar till alla:)
Sen mötte vi mamma å så började vi åka hemåt, vi skulle lämna Petra hos Calle. Å hon fick typ panik i bilen när jag sa hon skulle messa honom å säga att vi va nära xD
Å fy fan vad jag skrattade xD Å sen stog vi där utanför hans hus tills han kom ut å då skrattade jag ännu mer xD å Petra typ rodnade å skrattade hon me, asså herregud lilla Petra i Lekeryd, det stämmer inte in i min hjärna asså xD

Har käkat pizza ikväll å slappat mest. Usch känner mig typ spyfärdig:S
Hahah å Daniel e så trög xD glömmer bara saker överallt, typ i en annan stad å så, hur klantig får man va liksom xD
Å Johan e konstig. eller aa, det kan jag inte skriva här men ialla fall...

Aja, ha det bra!
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: