Hockeyfreaket

Kim!

Kategori: Allmänt

Jaha igår blev det inget inlägg för att jag inte orkade helt enkelt efter hockeyn. hv förlorade btw med 5-2 mot äcklena. så go ahead å komma med kommentarer..
Första dan på praktiken va väl bra, ialla fall nä Elin kom. För min chef va liiite konstig.

Idag va det ingen praktik för vi hade nationella som förövrigt gick bajs. sen följde jag med Petra till stan för hon skulle köpa takidabiljetten på carlings, det va bara det att carlings i stan va stängt pågrund av renovering så vi for upp till A6. köpte biljetten å sen drog vi. hon fortsatte hemåt medan jag hoppade vid june, tog 18 upp till Eva på Mariebo. Skulle passa Lova.

Min kväll har inte vart bra, trött som fan. å mår piss, ont i halsen och huvudet, hostar, å har typ frossa.
somnade runt 8, kan inte ändra status på msn så massa folk dampade på mig men jag pallar inte bry mig. men om jag fattat rätt så skiter sig nyår, hopp det va ju himla trevligt.
aja, ha det bra.
hejdå!

Träffade Kim på June btw, han är alltid lika mysig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: