Hockeyfreaket

Blä , boring!

Kategori: Allmänt

Dålig med uppdatering . Men jag vet inte vad jag ska skriva nu för tiden , och det händer inte så mkt nuförtiden .
Jag har inte vart med kompisar elr nåt på länge :/
O nu på lovet så lär det väl inte hända så mkt heller .

Innan så lånade pappa datorn o sen så satt jag kvar med den i tvrummet o så loggade jag in på msn , o då loggade Hampus in . o han verkade få nåt allvarligt dampryck xD han vibbade mig typ 120 ggr o sen mitt i allt så frågade han vad som hade hänt med min arm , men innan jag hann svara så loggade han ut , men sen loggade han in igen o då frågade jag vad han höll på med o han ba:
-Jag ville bara veta vad som hade hänt med din arm? :S :(
Hahahaha xD o sen så frågade han vad jag menade med mitt namn o lite så .

Jag sitter fortfarande kvar i tvrummet , här har jag ju tvn o allt , elr jag har ju tv hos mig med men det e inte lika kul där , elr nåt x)
Dessutom så är det många fler tvkanaler här än inne hos mig;)
Fast det finns typ ändå inget vettigt att kolla på , men men :P
Jag satt o kollade på Dirty Sanches innan xD asså dom e ju helt störda i huvvet !! xD typ gör massa saker mot varandra som inga normala människor skulle göra xD fast det e väl det som gör dom så roliga antar jag xD

Men nu ska jag nog leta om det finns nån bra film elr nåt :P
Ni får ha det så bra !
Pussar ,

Kommentarer

  • Petra säger:

    OMFG! :D (detta har inget att göra med ditt inlägg att göra) xD

    2009-02-10 | 02:45:21
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: