Hockeyfreaket

bye bye utväxten ! :D

Kategori: Allmänt

Idag så vart jag ju i Jkpg:)
Det blev inget blodprovstagande idag . Skönt på ett sätt , men måste ju ändå få det gjort . och jag har ju inget emot det som vissa andra Maja *host host* ;) haha ,
Kom o tänka på i nian när du följde med mig till vårdcentralen för du inte pallade ha lektion , o när du följde med in till rummet o du tyckte typ att det gjorde mer ont på dig än vad jag tyckte det gjorde på mig xD du e ju för söt du;) <3

När vi va i Jkpg så köpte jag hårfärg och nya block till skolan eftersom det går åt som smör i solsken! Jag har nog fan aldrig gjort av med så mkt block på så lite tid som jag gör nu sen jag började gymnasiet . Men men , det e väl såna smällar man får ta .
Jag tänkte faktiskt plugga lite ikväll , men vem e så smart att hon glömt pennorna i skåpet i skolan tror ni?!
Jo jag ! Jag blir så jävla trött på mig själv ibland asså! Här skulle jag va duktig och ta med saker hem från skolan för en gångs skull , men tro fan jag ska glömma viktigaste saken i skåpet !
Ni kanske inte tror att jag glömde pennorna i skåpet va så farligt och att jag borde ha pennor hemma , men eftersom det e speciella färgpennor som vi skriver med så va det ju faktiskt det viktigaste typ . Men men , Liselott får väl få sånt dampryck på mig då att jag inte e färdig .
Aja , nog snackat om skolan nu !

Vad har ni andra för er på lovet då?
Jag har inte gjort så mkt , och det har vart jävligt skönt att bara få va ! :)

Idag när vi kom hem så färgade jag håret ! :D fy fan va gött att bli av med utväxten !
Men min tanke med att spara ut till originalfärgen går fan inte bra ! :/ det lär ju inte bli nåt med det , jag kmr ju få vänta i all evighet innan jag har min orginalfärg igen ! :/ Men men , får se hur det blir med det .

Men nu ska jag väl hitta på nåt , ha det bra !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: