Hockeyfreaket

Data med Stefan suger !

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag i skolan och har data , det suger ! Ja Hampus , jag hatar skolan !
Vi ska göra nån jävla bildgrej och jag fattar (som vanligt) inte ett piss av vad han snackar om! Han ska ju typ hålla lektionerna i högsta tempot

Asså fan vad glad jag blev/var inatt , och det håller typ i sig fortfarande ! :D
På bussen in idag så satt jag typ o skrattade/log för mig själv verkligen heeela tiden xD jag vet fan inte vrf xD jag va väl bara så glad antagligen ;D xD

Idag så får jag skjuts hem från skolan , så jävla skönt ! Jag har bara en lektion idag , helt meningslöst !

Det var kul att träffa alla människor i skolan idag , men lilla Petra e ju hemma för att *host host* plugga idag xD
Hahahaha , alla bara skrattade åt henne när jag sa det xD

Jag kan inte på torsda Petra förresten , jag kom på att jag & Frida ska på hockey då så vi får ta det på onsdan ist ! :P

Aja , det var väl allt jag hade just nu !
Hörs väl senare antar jag . Ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: