Hockeyfreaket

Din lilla dampunge Petra!! xD

Kategori: Allmänt

Förlåt alla jag chattade med inatt för att jag bara stack vid tre elr vad klockan va . Men min dator bara stängdes av o sen kunde jag inte få igång den igen :S asså det har nog blivit nåt fel på den! :/

Petra: Vafan är det med dig? Vad är det som är så mkt "OMFG :D" ???
Du kan ju inte bara skriva ett inlägg där du skriver "OMFG, OMFG, ASSÅ OMFG!!!:D" o sen kommenterar du dessutom det på min blogg o skriver att det inte har nåt med mitt inlägg att göra:S jag e ganska förvirrad just nu , så ni får gärna säga vad det e som har hänt!
Elr har det kanske med en viss Rasmus elr Lambi att göra? ;)
Du måste fan berätta!!

Till Maja: Jag har hämtat ut din biljett idag , så du behöver inte tänka på att du måste hämta den !

Aja , snart så ska jag käka så nu kan jag inte skriva mer .
Ha det bra , hörs ikväll!
Pussar ,


Jag är så grymt glad att allting löste sig mellan oss . Jag ville verkligen inte ha det såhär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: