Hockeyfreaket

Grattis PEter ! :)

Kategori: Allmänt

Jaha nu sitter jag hos Petra , kom hit typ tjugo i tio elr nåt sånt . Innan dess så va jag hos Eva o dom , elr vi va nere hos Åsa & Åke , för Peter fyller "23"(34) idag:) Grattis till honom !
Men innan jag åkte upp till Eva o dom så va jag i skolan o sen på stan o käka med Helena , vi käkade dagens på La Dolce Vita , det var gott , men min schnitzel va gigantisk! x) men det var mkt gott !
Jag va inte så jättelänge hos Eva o dom förrän vi skulle åka , när vi va där nere så kom Pekky o Marie efter en stund , o sen när dom hade åkt så kom Pia , Jesper o Sixten (stackaren ska få heta Sixten!! xD)
Det va trevligt , fick god mat , hasselbackspotatis med ost , tjälknöl(stavning?) och hemmagjord beasås , det var också mkt gott ! :) sen så fick vi tårta , men jag va inte så sugen på det . Men den va också god .

I skolan idag så hade vi Inger :D liselott va hemma med Otto som vanligt , men det e skönt o slippa henne !
Imon så är det match , sista innan slutspelet :( blä på det !!
Asså jag kmr va helt ofokuserad på matchen imon har jag en känsla av! xD
Antingen så kmr jag va helt flum o ha massa damp o skratta mig igenom matchen elr så lär jag ju stå o kolla efter folk från skolan xD får se hur det blir ;P

Jag vet inte vad vi ska göra ikväll/inatt , för Petra e typ helt trött , men hon har inte ätit nåt på ett tag så det kan ju va drf .
Hoppas hon blir piggare efter det ! För jag vill inte va pigg ensam! xD

Aja , ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer

  • spanaren säger:

    fokusera du dig på matchen, så fokuserar jag på dig =)

    2009-02-27 | 23:18:03

Kommentera inlägget här: