Hockeyfreaket

In the arms of an stranger I do anything you say .

Kategori: Allmänt

Haha jag tkr det e lite kul , för det verkar som bloggen krånglar för alla utom mig;D xD
Det var massa som klagade på den igår , speciellt Petra och idag så läste jag på Almas blogg att den krånglade för henne med xD
Så nu är jag lite skadeglad! ;D

Idag har det inte hänt så mkt , sov typ tills klockan var halv ett elr nåt , sen gick jag upp o käkade frukost och medans jag käkade frulle så höll mamma på med maten xD men det blev ingen ordentlig mat , det hela slutade med att pappa åt rester och jag o mamma käkade plättar :P
Så jag käkade frulle och mat samtidigt idag kan man säga , o nu börjar jag fan bli hungrig för har inte käkat nåt sen dess . Men mamma håller på med mat nu , så får se vad det blir .
Jag & mamma va hos morfar innan o hälsade på , när vi kom dit så var Elin,Julle,Maja & Johnny där . Var ju ett tag sen man träffade släktingar från den familjen elr hur jag ska förklara . Men eftersom dom inte e med på jul elr nåt när vi e hos mormor o dom elr nåt så blir det ju aldrig att man träffar dom . Aja ,
Hos morfar satt vi o kollade i nån gammal låda efter en dödsannons , vi hittade massa dödsannonser men inte den vi sökte x) sen hittade jag ett kort på när mamma gifte sig med Bosse och Annika & Anders gifte sig , Helena va brudnäbb elr vafan det heter xD Alla var helt vita xD verkligen alla på kortet var vita x)
Sen var det massa andra kort o saker där med :P

Aja det var min dag hittills , imon så blir det in till Jkpg .
Ni får ha det så bra !
Pussar ,

Kommentarer

  • Petra säger:

    Bra att du skriver så detaljerat så jag vet vad som händer :)

    Vad ska du göra i jkpg?! :O

    2009-02-11 | 19:06:32
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: